MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, January 26, 2012

bukit kepong

ok lepas dah isi perut kenyang2..maka perjalanan kami pon bermula...nak balik KL ikut jalan dalam...dah lama tak wat keje gile mcm ni ahhaha xde la gile mana pon...tapi gile la kot orang dah sedia highway awak nak ikut jalan dalam hutan tu buat apa...saje je..mengenal negeri orang sambil menengok pemandangan hijau sekeliling...
 
dah alang2 lalu bukit kepong tu kan amrul ajak la singgah..katanya klw nak datang sini saje2 memang tak lah..jadi dah kebetulan lalu..tu yang singgah tu..tal besar mana pon tapak balai polis bukit kepong ni...tapi belakang dia ada port bez..tepi sungai ada orang mancing...cam best je nengok duduk lepak petang2 makan kopok lekor layan ni

ingat lagi dulu masa animun...ktorg dari KL nak g tioman ikut jalan gini la..singgah pd, singgah pantai klebang, singgah gunung ledang, singgah kluang, singgah mersing, last skali baru sampai tioman, gile bez tau...adventure rasa..klw dulu xde anak ok la kan..skang ada anak pon ok je nak wat keje gile mcm tu...tp klw anak besar mia xpe..klw anak kecik jgn arap la aku nak redah2 mcm tu


nak terang kat mia pon kecik lagi kan..tunggu dia beso skit dia belaja sejarah nanti aku tunjuk gambo ni bukti mia dah sampai hehe


 ni apa kes la nak nyorok dalam baju orang ni
 sungai muar ada orang mancing2
 lepas tu perjalanan bermula....lalu gunung ledang..tak benti pon dulu penah benti mandi sini masa mia dalam perut..pastu lalu tangkak..pon tak singgah...kalau singgah jawabnye tak ke mabul aku bulan depan haha...lalu tu pon tutup mata xmo nengok kain2 murah seme tu kang sakit hati hahaha..tahan jek napsu ni
 dah abes negeri johor akhirnya kita masuk negeri melaka...
kemana destinasi kita seterusnya?

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

14 ribu orang memberikan idea bernas:

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said... [Reply to comment]

ni mesti ada lalu simpang kpg kita kan hehehe rajin la nana ni kita org sana pun xde posing2 kat situ hahaha

SyaNa said... [Reply to comment]

mmg berjalan sakan ko ek
best2

ok la kan lega da isu kes kedai kopi kluang tu da settle
harap2 kes subway pn nanti settle
aku still was2 nak mkn situ..huhu

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

ni mmg benar2 jalan2 makan angin ni...betoi2 travel ni...

amiey lee said... [Reply to comment]

bestttt sgt...

hee baru aku tau bukit kepong tu kat muar heee..

Zana Nordin said... [Reply to comment]

main terjah2 nie pun best gark tau kengkadang...
benda yg tak plan tu ler yg selalu menjadi...he he he he

lagipun dah alang2 gitewwww

♥MAMASYAZA♥ said... [Reply to comment]

bagus tu sambil berjalan buleh jugak tgk tempat2 sejarah camtu

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

np dia nyorok bwh montot ibu dia tu..hehehe

Nana said... [Reply to comment]

@Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿
hahaha
tu la kita kata
orang klw tempat tu mmg ada kt negeri dia
diorang mmg tak heran
kita ni ntah bile lagi nak lalu sini
jadi dah alang2 lalu kena la singgah
baru lah namanye berjalan mcm tu eheee

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa
hahah xplan pon sebenarnya wei'nak jalan2 gini
igt nk blk tros jek
tetiba rasa mcm bosan lak
klw blk kl awl2
tu buang masa
ikut jalan dalam tu

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
hehhee
adventure skit gini sue
lalu kampung orang
singgah makan heheee

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
hahha kira ok la kan
entry aku ni ko bole belajar sejarah ahhaaa

Nana said... [Reply to comment]

@Zana Nordin
tu la pasal
menda yg xplan ni lg best sebenarnya kan hehee

Nana said... [Reply to comment]

@♥MAMASYAZA♥
tu la..
kalau saje2 nak pegi memang tak lah kan hehee

Nana said... [Reply to comment]

@Cik FaRiZaM
haih ntah la
ingt klw jumpe clown je dia selalu nyorok mcm tu heheee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...