MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, January 20, 2012

dah selamat sampai..



Alhamdulillah...3jam menempuh perjalanan dari kl - kluang berdua je dengan damia pagi tadi....

Dengan keadaan jalan yang mcm lagu zaiton sameon...bunyi nye gini.

Sepanjang perjalanan ini.....

Hujan membasahi bumi...(ni bukan lirik asal...hahahaha aku tambah sesedap rasa)

Ni lah pertama kali aku drive sendiri ke kluang...sebelum ni pernah la nak try drive sorang2 tapi tak konfiden masa tu mia kecik lagi...


Skang mia dah besar baru la rasa berani..

Sebelum ni plg jauh aku drive pon stakat g melaka 2 jam je tu pon bawa mak ayah skali..

Risau juga sebenar nya nak drive jauh2 sorang2 dlm hati berdoa je xde menda2 tak elok terjadi...

Oleh sebab aku baru je bc email pasal jangan kejadian kt hentian nilai ngan seremban..esp pompuan yg drive

Sorang2 di nasihatkan jgn benti kat dua hentian tu....mmg aku tak berani benti kt nilai ngan seremban tadi..

Benti pon tadi kat ayer keroh, tu pon benti kt petronas aku rasa selamat skit...

Korang tau x cite pasal kes kt hentiah nilai ngan seremban tu?aku baca kt email..wallhualam..


Katanya ada sendikit la...org2 yg tow kete ni.dia akan aim org yg benti kt hentian tu...nak2 sape yg park

Jauh2..diorang akn wat something kat kete kita..xsampai bape mnt gerak sure kete akan benti..

Pastu kang org tow yg punya hal tadi dtg konon2 tanya apa masalah...

Dalam keadaan terdesak kita mesti nak suh dia tow kete ke wokshop kan?


Kang wokshop tu plak nnt dia nye tali barut juga akan ketuk kaw2

Tu aku risau juga td tu..hrp2 mia xde la minta nk kencing ke kan kat hentian tu..bahaya aku rasa dah la aku berdua je

Ngan anak kang orang aim plak kang....


Ok la tu je laporan live dr kluang...nak rest lah..letih gile drive tadi...esok ada bbq kat air terjun...

Cam bez je bunyi nye kan..ramai yg join amrul kata..ni geng2 tmpt keje dia la nia..

Ok la kepada yg bakal becuti....selamat bercuti panjang...


Published with Blogger-droid v2.0.2

17 ribu orang memberikan idea bernas:

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

HePI HOLIDAY NANA!!!

Aza Suhaiza said... [Reply to comment]

saya org kluang jugak .. hehe salam kenal :)

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

Alhamdulillah!! Selamat sampai.. TC dear.. Happy holiday.. ;)

Falsya said... [Reply to comment]

mesti ko dera mia nyanyi kan sepjg perjalanan tuh..wahahahaa..

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

aku nak kirim fm..

Qaseh Suhaida said... [Reply to comment]

Alhamdulillah dah selamat sampai...

ada jugak baca pasal citer kat hentian seremban tu...takut la pulak...

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

happy holiday nana...enjoy urself

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

ala this week sue tak balik pon kluang..kalo tak mesti dah menyebok nak ikut jaa g air terjun...akkakakak...air terjun gunung lambak ke...mmmmm

ieda said... [Reply to comment]

wah kira beranilah nana drive 3 jam dengan anak je .. huhuh kalau akak x berani .. entahlah

kena beranikan diri jugak nie .. kalau nana boleh .. akak boleh gak kan .. hurmm ;)

appy oliday dik !!!

Lelord said... [Reply to comment]

bestnya dh bertahun aku x g air terjun

mama tisya said... [Reply to comment]

slamat terjun sambil lyn bbq esok

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

cian ko..ptot aku ikotttt...tp mlm ni dating pulak..kang merajuk lg bucuk2 tu..ekekek..asyik ikot ngko je keje..hahahaha

amiey lee said... [Reply to comment]

selamat bergumbira okeh...

beb ko la punya pasal aku baca entry ko dengan nada nyanyi lagu zaiton sameon...

yang part time lagu nih....
"dulu aku sendiri....! kini aku sendiri...! hadapiiii hidupp iniiiiii"

aku nyanyi kat ayat ko nih...hahahahaha
"sebelum ni pernah try....! drive sorang tapi tak konfiden.....! masatu mia kecik lagiiiiiiiiiii..."

hahahahahahahhahahahaa

SyUhAdA said... [Reply to comment]

slmt bcuti sis..

fieda said... [Reply to comment]

selamat bercuti..

Nur-nba said... [Reply to comment]

Salam. Hi Nana..
Nak tanya, Nana orang Kluang ke? Samalah kita.. Nak bbq tu kat air terjun Gunung Belumut ke?

Afne said... [Reply to comment]

nana, meh dtg bp jumpa aku. maybe aku blk kl selasa ni ber2 je dgn haziq. mula2 dulu mcm ko lah mcm2 bermain kt dlm kepala otak aku ni. lama2 dh biasa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...