MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, January 12, 2012

durian runtuh!

arghhhhhh tensen!! menunggu durian runtuh idaman pharma tak luruh2..tu mengubat ati makan durian kt umah nana...hehe entry ni ditujukan khas untuk ko falsya ..moral of the story sape suh datang lambat?kan baekk punye ktorg melantak durian sementara tunggu ko sampai hahaha...

ni masa nak g berubat si nana ari isnin lepas tunggu falsya lama sangat aku saje la tegor wah kuatnya bau durian..xnampak plan ada durian bawah bangku luar umah si nana..last2 mak dia kata kopek la kalau nak makan..kopek sendiri ek...heheh...deah xreti kopek si nana tunjuk kan skill kopek durian dah bole buka kedai durian gayanya....

ada la belen 5 biji kot ktorg sental 2 bijik je..aku makan 5 ulas je, damia seulas..lain2 si nana & deah yg basah..aku mcm bese la mmg klw makan durian xde nye nak makan banyak2 pastu kalau durian rasa pahit2 aku tak suke..deah & nana plak yg pahit2 tu la dia carik.mekaseh la nana ek..rejeki dapat makan doyan

gelojoh si deah kemain mula2 xmo makan la baru pas wat facial panas katanya puiii sental juga dekat sebijik
 
 2biji yg menjadi mangsa kerakusan manusia2  kebulur hahaha

 keman lawa isinya durian janda baekk punya hahah...
si nana amek kt kebun sedara dia kt janda baik


p/s : malam tadi mimpi dapat duit banyak...ni dok gatal2 tangan kanan..apa kah petanda nye yek??dengar2 16hb..hahaha larikkkkk

Published with Blogger-droid v2.0.2

18 ribu orang memberikan idea bernas:

watyz said... [Reply to comment]

x makan la beb... :)

adarnadzmie said... [Reply to comment]

akak belum layan doyan lg tu tahun2012 ni...bila nk merasa ni..hehe

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

me kalau mkn durian setakat seulas atau dua ulas ajer hehhe

fazilzura said... [Reply to comment]

amboi2 deah ... makan cm nak telan dgn bijik2 sekali tu .. muke ko mana? xaci ni wakakakak

* beb , x pe ler.. insyallah ado rzeki ko keje kt tmpt lain.. try lg yek ..

mmg banyak compny nak pindh luor dr kl.. myb psl dlm kl dh mahal sgt2

AdanyaKauUntukku said... [Reply to comment]

16hb tu gaji masok kannnnnnn

SyaNa said... [Reply to comment]

sedapnye durian!!
aku suke lemak2 manis
:-)

ade la tu da smp termimpi2

Falsya said... [Reply to comment]

mencik tau..pasal jagung aku lmbt..ceittt..

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

PUIII...

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

dap nyer durian runtuh....huhu~wat pengat sedap ni

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
Xsuke ek hehehe

Nana said... [Reply to comment]

@adarnadzmie
Hehehe nk abes musim dh kn kak

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
Heheheh sama la
Xle mkn byk2

Nana said... [Reply to comment]

@fazilzura
Muke aku xde sebab aku jenyg stop mkn
Yg lain2 sebok mkn durian
Tgn lekit2 mcm mn nk suh diorg amek gmbr heheh

Nana said... [Reply to comment]

@AdanyaKauUntukku
Gaji saya lmbt lg kak
:-)

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa
Hahahah ada kot
Aku dtg opis pg ni
Dpt good news

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
Seb baik tak tcekik jagung
Klw x suara tukar
Tulen bang hhahahhaha

Nana said... [Reply to comment]

@~diAhOntHeblOg~
Merecik2 hahahaha

Nana said... [Reply to comment]

@Cik FaRiZaM
Sy klw mkn mentah ok
Klw bubur ke lempuk ke mmg xmkn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...