MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, January 18, 2012

hati2 dijalan raya..


tau x sebenarnya aku xde gambar nak di buat entry dah...hehee...tiba2 tgh belek tab kan tgk ada gmbr yg bole dijadikan entry....ni kakak aku la ni dia suh amek gmbr guna tab aku pehtu dia suh upload kt fb dia...bole la juga aku wat satu entry arini hehe...

kejadian ni selasa lepas...masa akk aku nak balik keje..katanya kete depan dia brek emegency..dah tu dia pon brek juga la tkt kena orang depan..katanya belakang kete dia ada mamat bawa moto ikut rapat sgt..jadik masa dia break emegency tu mamat tu tak sempat nak elak pasai dia follow rapat & try nak nyelit2....

sudahnye..melekat muka mama tu kat cermin belakang..katanya hidung patah budak tu...adui..aku nengok pon seriau...sepanjang aku ada lesen kan..alhamdulillah blom pernah lagi terjadi perkara mcm ni minta dijauhkan la...tapi tu la..mcm kes kakak aku ni..dia cukup lah berhati2 orangnye...ni kena pon orang langgar dari belakang...

kepada kawan2..berhati2 lah di jalan raya yea..ingat insan tersayang..ni nak cuti raya cina ni elok2 bawa kete klw nak balik kampung..ewah dah mcm iklan plak dah hehe..

eh lupe plak nk tutup no plat kete dia tu jgn ada org bli nombor sudah haha...
 l
tu kesan darah ada lagi tu
 
aunty2 seme hati2 di jalan raya..
peace!

Published with Blogger-droid v2.0.2

19 ribu orang memberikan idea bernas:

amiey lee said... [Reply to comment]

hahaha ko sama mcm aku aku pun dh takde gmbar nak wat entry...
haahahahaha
so jadinye aku satu hari satu entry ajala..

p/s: beb abis cermin kete belakang alahai..mamat tu ok ke? kakak ko trauma tak?

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

terbaikk punyer pecah kaca tu....

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

tu la kan..
kite punye berhati2
tp kengkadang tu kite kene jugak
disebabkan kesalahan & kealpaan org
lain

kes cm papazakwan eksiden aritu la, huhu!

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

wah..takotnye nengok..

maszmadi said... [Reply to comment]

isk isk.. teruk tu...

~ana~ said... [Reply to comment]

kereta kak matun ke? dahsyat jugak ni smpai pecah terus...

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

fuhh..ingat takde apa...dasyatnya erk...sampai patah hidung..mmg konfem mamat tu bawak laju

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

perghhh takut nyer tgk........

arini sy update 3 entry. ngeh2

deqlis said... [Reply to comment]

kete Nana ke?

Hafizah Haruno said... [Reply to comment]

no kete yang eksiden biasanya no tu mesti naik punya!

*tak de kena mengena ngan ekor, tapi ada apek pernah bg tau saya*

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
tu la pasal
kakak aku ok je
selalu nye dia mmg lemah semangat
aritu ok je tgk dia

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
bederai abes

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan
tu la pasal
kita ni kwl bole mmg ati2 dah bawa
hrp2 xjadi kes mcm gini
salah org lain
kita yg kena

Nana said... [Reply to comment]

@~diAhOntHeblOg~
tau xpe

Nana said... [Reply to comment]

@maszmadi
mmg teruk gak la

Nana said... [Reply to comment]

@~ana~
ahh tu la abes cemin belakang

Nana said... [Reply to comment]

@Chekgu Azrine
mmg laju pon
pastu nak nyelit2

Nana said... [Reply to comment]

@Cik FaRiZaM
3 entry tu harus ehheee

Nana said... [Reply to comment]

@Hafizah Haruno
haha tu la pasal
apa kena mengena ngan kete tu ntah
siap nk amek no

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...