MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, January 11, 2012

look out point @ hulu langat

ari ahad lepas balik dari kenduri kawen classmate kat ampang,(gambar kenduri kawen terdelete! huwa...abes rugi satu entry...) amrul tetiba tros bawa g bukit langat..ni namanye dia dah bosan tak tau nak g mana..tak tanya aku dulu pon dia main bawa je..aku pon main follow je la kan..

tapi masa agk tak sesuai je aku rasa...sebab KL skang ni tengah mengalami cuaca yg panas terik teramat sangat...xlama pon kat atas tu amek2 gmbr kejap dah turun...nak g makan kat haven restaurant tapi perut kenyang lagi..baru abes makan kat kenduri kawen..jadi nye kali ni datang lepak2 je la amek angin di petang hari..lama gile kot xdatang makan sini..xpe la lenkali dtg malam2 baru la lomantik eehehe..

tu nampak 2ketul bangunan klcc
 damia ikut naik atas menara ngan daddy dia
 mama dia malas naik tangga..hahah tunggu je kat bawah
sayang lemak nih berat bontot ye jugak
 ok dah tu je lawatan kita ke look out point
 gambar lompat?damia yg request ahaha...dia suh aku lompat skali ok la..ikut je
 adoi tak bole blah tgk gambar ni...aku baru perasan gambar ni masa tranfer dalam pc apesal damia sangkut kaki dia gitu kat kaki aku?hehe cam lawak je nak posing la konon nye tu

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

18 ribu orang memberikan idea bernas:

MRS. K said... [Reply to comment]

aku pegi haven last week tak sempat update lagi huhu

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

hahahah..mia2..tu jele keje eh,,nyangkut..igt mama ko tu hanger?

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

teringin la nak G...

Cute MuM said... [Reply to comment]

dah berapa kali ajak aima g sini.. sampai sekarang pon tak pernah pergi.. huh.

shiemz said... [Reply to comment]

x hbs2 aksi melompat.. hahaha

Falsya said... [Reply to comment]

gie ptg2 time lepas ujan best gile sbb sejuk..time aku gie ade byk gile monyet..smp ade monyet tuh poop kat atas kete org..xbertauliah langsung monyet itu..wahahaha..

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

mcm mana boleh tedelete gambar ..hehehe sedeynye...hehe

kayyana said... [Reply to comment]

uihh.. kene g nih.. rugi tak g..hehehe

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

alalalalla comel damia suka nyorok peluk kaki mama dia bila bergambor.. Riso mama lari ke syg.. ;D

Nana said... [Reply to comment]

@MRS. K
Yeke aku ni klw lom mkn lg time tu
Mmg ingt nk mkn je kt situ
Tp sebab br blk kenduri kn kenyang lg xdpt nk mkn situ

Nana said... [Reply to comment]

@~diAhOntHeblOg~
Aku br pasan dia sangkut kaki mcm hanger hhaha

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Ajk la akob lomantik dinner kt sini hehehe

Nana said... [Reply to comment]

@Cute MuM
Dkt dh tu ngan kajang naik ikut jln dlm kan

Nana said... [Reply to comment]

@shiemz
Damia suh aku lompat juga...hehehe ikut je la

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
Aku pnh g ti,e pas ujan gile sejukkk

Nana said... [Reply to comment]

@Cik FaRiZaM
Konfuse sebab byk folder dlm mmr card hehehe tu lamsyg gmbr

Nana said... [Reply to comment]

@kayyana
G time mlm bez sejuk n romantik heheh

Nana said... [Reply to comment]

@Salina@IbuAqil
Posin la kononye heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...