MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, January 21, 2012

nak berdikari lah sangat...

Ari jumaat lepas sebelum tido mia kencin dlu...dah tu dia nk pakai suar sendiri..okla...mama nye bizi kan dok packing..anak dah beso pandai la dia berdikari pakai suar sendiri...


Dah tu xlama mia tido...mamanye tido lambat mana nk balas komen peminat kt blog...wahahaha ada nk kena penampa ni prasan sgt..dah time mamanye nak msk tido..nak betulkan la kedudukan mia yg tido bersepah2


Sekali bila nak betulkan mia baru aku prasan dia pakai suar salah hahaha....dua2 kaki dia masukkan dlm satu lubang suar tu hahaha....sian mia dekat sejam kot dia dlm keadan mcm ikan duyung ni mama xperasan haaha,..sorry mia..


Xpela.omputih penah berkata praktis make perfect :-)


Published with Blogger-droid v2.0.2

9 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Ahaha...lawaks...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

LOL :)

Myra Jay said... [Reply to comment]

Alahai siannya Mia ni :)

Nur-nba said... [Reply to comment]

La siannya Mia.. Mama dia ralit balas komen peminat.. :D

Sekarang baru Kak Nur tahu.. Sebelum ni memang tahu yang Nana duduk berjauhan dengan suami, cuma tak tahu dengan detail.

hadina said... [Reply to comment]

alahai anak dara ni..comel n kesian lak tido cm kena bedung kaki tu :)

asidroofy said... [Reply to comment]

aloor ngantuk benor mia tuu ekekek

shera haifa said... [Reply to comment]

cian mia..tersepit..

Ann@zanyra said... [Reply to comment]

adehh..pdnla cm pelik jek nengoknye..lawak tp cumey la mia

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

hahahahah...lawak2..mia2 kan diah da ajar pakai sua sndiri..ni saje la ni nk protest mama..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...