MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, January 18, 2012

oder dah di pos....

perhatian kepada kawan2 yang dah bankin duit....kerepek korang saya  dah pos kan semalam..ni ada no doket masing2

1. nora abdullah - CD178361486MY
2. wan siti afidah CD178361512MY
3.noor azura abdul aziz CD178361526MY
4.mohammad hakim ismail (rohani) CD178361469MY
5.maliana sulong (naa mamaiqy) CD178361490MY

new update on 1.45p.m
6. ila REF NO # EM073751734MY
7.cb REF NO # EM073751717MY
8.syerah (semperit) REF NO # EM073755183MY
9.wan amira REF NO # EM052492359MY
10.joel (hadiah contest) REF NO #   EMY073755339MY
untuk perhatian anda, pos tu saya pakai pos biasa, sebab ada sikit kekeliruan kat kerani pos ni..sebab nye aritu masa orang lain jaga..lain plak dia kira...kali ni dia timbang klw poslaju kena RM12 sekotak..memandangakan korang berlima dah buat payment postage RM7, xkan saya nak minta tambah lagi..jadi saya tetap pos pakai pos biasa, insyallah amek masa dalam 3,4 hari utk sampai....harap maaf ye...gini la selalu terjadi bila kita nak pos laju...kena kerani lain dia tak ukur kotak..just timbang saje..kena orang lain dia ukur & timbang....

kepada kak zila yang dah buat payment saya minta maaf banyak2...nama akak tercicir plak dalam senarai kotak pertama aritu...xpe kak..saya akan utamakan yg akak punya sebab akak dah bayar...maaf ye kak...sebab dah ramai sgt oder jadi gini la..tokei dah pening hahahhaa...ampun.....

untuk hari ini...saya akan pos 3 kotak lagi
1. mira
2. cik bambam
2. arfazila...

untuk perhatian....kepada sesiapa yang dah oder..harap korang dapat bersabar sebab skang ni botol dah abes stok...kedai tu kata ari kamis baru botol sampai....ari jumaat-ahad plak saya xde kat KL oliday...jadinye harap sangat korang seme dapat bersabar...semua oder saya akan uruskan lepas saya balik bercuti nanti....tp kepada mereka yg dah bayar insyallah..saya akan usahakan hantar korang punya dulu ok...

saya akan cuba untuk settle kan oder korang semua lepas cuti chinese new year nanti..sebab kalau nak pos ari jumaat pon...kerepek ni akan terperap kat pejabat pos juga sudahnya..jadi adalah lebih baik saya pos lepas cuti chinese new year nanti...


 

Published with Blogger-droid v2.0.2

5 ribu orang memberikan idea bernas:

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

wahhhh business women la.....nyum nyum ...kepek ngaku...

nana: kite nk free leh?

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

terbaiikkk tu..hasil berbisnis ni..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

tokei kepek bz tu :) holiday kat mana nana? :)

cikpuanhady said... [Reply to comment]

1st time tau pasal ngaku ni pon dari nana la..

Aziela said... [Reply to comment]

aduhhh...dah terbayang2 dah nak makan kerepek tu dgn family.. Takper...jangan lupa terus, cukup...dah masuk mimpi dah kerepek tu...hehehehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...