MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, January 19, 2012

sungguh lama tak menang tiket wayang

tersangat lah lamanya tak menang tiket wayang kt cinemaonline...ntah kadang2 xde idea nak nulih slogan kan...aku nengok je la contest tu sampai abes tarikh haha..ni aritu tetiba cam xde keje kt umah jadi otak kena keje keras...submit 3 nama jek...xlalu dah aku nak submit sampai 7 nama cam dulu2 otak dah tumpul hahaha....

ni la kemenangan pertama kat cinemaonline untuk tahun baru ni...menang cite Underworld: Awakening kali ni guna nama aku, amrul & nana keding..menang 2 nama jadik 4 keping tiket nama aku dah mcm kena sumpahan kt cinemaonline tak leh menang dah..talak ong hahah....yang beznye kali ni dapat open tiket..bukan preview screening yeay!

tahniah kepada kawan2  blogger yang dikenali...

1. deqlis
2. cikbambam
3. syima

tahniah juga kepada blogger yang sedang meningkat naik....nama dia DEAH yang gile kuasa sebab menang 4 nama! jadik total 8 keping tiket wayang dia dapat..

 nengok gazet cite ni cam bez je


 nama mereka2 yang bertuah
 kemenangan ke-3 utk 2012

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ribu orang memberikan idea bernas:

atty's said... [Reply to comment]

ini salah satu citer wajib tonton nanti nie, nanti dah tgk ulas ye nana

KSWSK said... [Reply to comment]

sama le ngan aku na..nama mcm dah kena blacklist...mencik...

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

camne nk dpt tiket free ni? join contest kat ne? dah lama gile tak tgk wayang :(

nk tiket free gak...sharing is caring k

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

hahahaha..suke ati aku la..

Nana said... [Reply to comment]

@atty's
ok harus review kak heheee

Nana said... [Reply to comment]

@KSWSK
wahahah
wa pakai nama org lain plak

Nana said... [Reply to comment]

@Cik FaRiZaM
sila lah terjah www.cinemaonline.com.my

Nana said... [Reply to comment]

@~diAhOntHeblOg~
tamak haloba

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...