MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, January 4, 2012

video : pesanan dari amalina, sila buang gambar dia dari blog!

haih..nampaknye aku mmg dh amek langkah yg betol...belom pon sempat dia pesan suh buang gambar dia dari blog aku dah buat dulu dah...ptg td aku dah delete entry pasal amalina...ni baru jumpe video amalina, dia pesan kepada sesiapa yg ada bubuh gambar dia dalam blog, sila la buang..tak baik mengaibkan orang...ok aku ngaku aku menyesal up topic pasal dia semalam..tak pasal2 kan dapat dosa kering...sorry amalina...




pengajaran utk diri sendiri, lain kali jgn cedok je cerita dr blog org lain...& jgn nak main publish je tanpa memikirkan apa yg bakal terjadi...tak de manusia yg sempurna kan...mcm tu juga aku...wat malu je nana oii puuiii hahhaha....

biar lah dia dengan kehidupan dia, bukan dia kacau kita pon ( ni komen selamat namanya kang komen lebih2 ada suara2 sumbang ngata aku belakang2 mcm aku tak tau..hehehehe)



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

Cik Rose Cute said... [Reply to comment]

kita pun ada buat jugak...tapi dah delete sebelum dia buat memo nie...hihihi

pena rozie said... [Reply to comment]

betul tu....

Cikpuan rara said... [Reply to comment]

actually tu seluar yg mak dye belikan.hehehe sempoi mak dye.

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

kita ada baca kat blog hiburan...ye ke dia ek?

Zie said... [Reply to comment]

Sebab tu malas nak buat entry yang macam ni coz mengaibkan org... cukup-cukupla kita ni yg ta banyak mana dosa, bila bu entry macam tu lagila berpikul-pikul dosa kita...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

memang aib pun...tapi dia sendiri yg menjerumuskan diri dia dlm keaiban...

amiey lee said... [Reply to comment]

heee itula aku mls nk up citer pasal org lain...blog aku biar citer aku aja..

sbb dulu akau ada ter'up' citer pasal kfcm n jejari runcing..tapi citer baik2 la..cuma aku rasa tak sdap sbb depa cari keyword yang bukan2 smpai ke blog aku..rasa dosa plak

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

wahahahahah...xpela kite mmg jahat..ngaku je..kite xsorok pon kite jahat..hahahahahahaha

IntaNBerliaN said... [Reply to comment]

k la tu.. sekurang2nya dah delete... :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...