MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, January 31, 2012

warung soto berlada

malas nak g makan jauh2 sebab amrul dah nak balik kluang..sementara tunggu kawan dia amek kt umah g belakang umah jek warung soto berlada, yang anak MAK MAH punye (adik beradiknye adlin aman ramli) sini seme nye sedap lah..xde yang tak sedap..so far seme aku dah try dah..seme menepati citarasa

antara makanan yg ada kt sini:
1. laksa
2. soto
3. mehun sup
3. mee kari
4. otak2
5. puding karamel (sedap gilak)
6. nasi ayam

skang dah pindah kedai baru ni selesa skit, tapi satu xbez kedai ni dekat ngan longkang besar tepi dia..kadang2 tengah makan ada datang aroma longkang hahaha...pastu depan dia skit plak ada loji..klw ujan2 memang NAIK bau dia heheeh...tapi tu seme xde hal...orang jangan cakap lah memang ramai gile yg datang makan sini...

WARUNG SOTO BERLADA
No,61 Jalan Enggang,
Taman Keramat,
54200 Kuala Lumpur.
waktu operasi : isnin-sabtu dari kul 3 petang - 11 malam AHAD tutup
landmark : belakang transnasional (bengkelmara), opposite sekolah rendah islam al-amin

nasi lemak dia memang sedapp
 
 ni la peminat utama nasi lemak soto berlada

 soto spesel

 mee kari terangkatt klw ada kerang lg bez

Published with Blogger-droid v2.0.2

10 ribu orang memberikan idea bernas:

Mama Khairan aka Rudy said... [Reply to comment]

terseliur nmpk soto & begedil .. nmpk nana tulis caramel-best giler, kena cuba nih .. awas klu makan nnt x giler ... hahahahhaa

azura samsuddin said... [Reply to comment]

harus gak g try ni :)

~ana~ said... [Reply to comment]

cucu mak mah ni sorang ada officemate kita...selalu dia ajak g sini tp x pergi2 lg..hu3x..

mama tisya said... [Reply to comment]

smlm hubby ajk singgah blk kj tp ujan kn...kita ckp lenkali la

watyz said... [Reply to comment]

dh la tgh lapar ni. buat org terliur jek. huh!! hahaha

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Khairan aka Rudy
Heheheh mmg seme sedap kt sini

Nana said... [Reply to comment]

@azura samsuddin
Mest try ok

Nana said... [Reply to comment]

@~ana~
Owh yeke
Seme sdp
Meh la try mkn

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
Hehehe
Xpe umh dkt je
Anytime bole g

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
Nnt ko dtg kl aku banje hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...