MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, February 2, 2012

buah cempedak di dalam pagar

rejeki ni dapat makan cempedak goreng free..ni kalau sebanyak ini bli kt kedai mau 10 hengget agaknye...aku suka tau makan cempedak goreng ni..dulu nak cite la masak sekolah2 rendah dulu duduk umah mcm kawasan ada tanah lapang abah tanam pokok cempedak, memang melambak la pokok nye ada la dalam 10 pokok..masa kecik2 dulu nengok cempedak pon xlalu la..siap kasi2 orang je sape nak...

sejak form 5 dah pindah umah skang ni...baru la mencari bagai nak gile cempedak ni...aku ni xde la nak gile sangat cari..tapi amrul tu kadang lebih2 mcm orang ngidam hehe...cempedak ni dia kan musim sama dengan durian kan?

ni masa g umah nana lah ari sabtu lepas..sebelum gerak g janda baik, mama goreng kan cempedak...pagi2 buta ktorg bekpes cempedak goreng...sedapnye...lagi sedap sebab free hahaha....

buah cempedak di dalam pagar umah nana hehee

em..sedapnye!
l

entry autopublish....arini 1/2 day ada inteview lagi....moga2 ada rezeki aku kt mana2...semalam ada 2 inteview, ok dah satu tmpt ni...tapi....sabtu lak keje full day plak tu...

lagi satu tmpt ni lagi la ok sebab dekat ngan umah tapi....gaji yg dia offer gile melampau sikit...aku nk cr keje biarlah nk upgrade skit salary bukan downgrade...allahuakabar mcm2 dugaan plak...xpe aku akan usaha lagi cr keje lain
Published with Blogger-droid v2.0.2

22 ribu orang memberikan idea bernas:

Cik Rose Cute said... [Reply to comment]

beria...si kecik tue makan...

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! said... [Reply to comment]

cempedak memang sedap.. tapi sekarang dah kene kurangkan makan.. sejak ada gastrik ni.. tapi kadang-kadang belasah gak.. =)

Mummy Princess said... [Reply to comment]

masa blk kg mggu lps, adik ipar goreng cempedak mummy melantak samapi x henggat.....sedap.

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

damia makan dgn penuh nikmat! hehehhe

atty's said... [Reply to comment]

cempedak mahal gak..

insyallah nana nanti dpt keje lain tu..

~ana~ said... [Reply to comment]

sedap nya...hr tu pernah beli goreng cempedak, rm0.50 seketul..cempedak dia lg kecik dr yg ko mkn nih!huh!

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

wah sedap nye, tingin la plak, dah la puasa arini >_<

mama tisya said... [Reply to comment]

suka gk cempedak goreng tp kdg2 yg jual tu tk manis...

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

oo bru tau gastrik xleh makan chempedak ke..adoiyaii ptot berangin aku naaaaa...ngn doyan lg..haha

pena rozie said... [Reply to comment]

memang suka giler kat cempedak

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

dugaan nana, moga dapat keje baru tu nanti k, sedapnya cempedak tu kalo makan panas lagik sedap

Nana said... [Reply to comment]

@Cik Rose Cute
Hahaha
Rasa nye br 2x kot mia makan

Nana said... [Reply to comment]

@AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku!
Gastrik xle mkn cempedaak ek
Klw musim dia mmg akh mkn smpai puas

Nana said... [Reply to comment]

@Mummy Princess
Hahahah sama la
Mkn xingt dunia
Sedap sgt

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
Hahaha tu la siap pejam2 mata

Nana said... [Reply to comment]

@atty's
Mmg pon 5bj 2 hemgget

Nana said... [Reply to comment]

@~ana~
Haih tau xpe wei
Mmg mahal gile

Nana said... [Reply to comment]

@Cik FaRiZaM
Hehehh
Musim dia pon xlama kan buah ni

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
Btol ksg yg org jual ada yg keras kan

Nana said... [Reply to comment]

@~diAhOntHeblOg~
Hahahahah aku pon baru tau
Tp mmg cempedak ni angin

Nana said... [Reply to comment]

@pena rozie
Sma la kita jenuh nk tgu musim

Nana said... [Reply to comment]

@♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥
Itu mcm ni ini mcm tu
Mmg btol2 dugaan la anje..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...