MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, February 2, 2012

gila kitkat

ni seme amrul yang bersalah...amrul la punye pasal..tiap kali isi minyak..dia suh blikan kit kat..sampai aku plak dah tergila2 kan kit kat..tiap kali jalan jauh mesti bli kit kat wat bekalan kunyah2 dalam kete..adeh ketageh sudah...

aritu bli kat petronas amek yang ada 6 peket dalam satu pek tu rege dia RM7.70 kot..ingat rege tu murah..skali g carefour rege RM4.90 jek..hee..giant  plak RM5.90 eh lain2 plak rege nye kan?dah tau carefour murah pasni nak g bli kt carefour la banyak2...

tapi xleh makan banyak2..kang kenceng manes..hehe...tapi sedapp woo layan kit kat sambil nengok tv...aku memang suke coklat..korang suke ke coklat??

 rasanya kit kat ni klw kat langkawi harga dia xmurah mana pon kan?Hersheys jek yg murah ngan daim
 dapat adiah cawan comei jek..dah lama xbli barang yg ada free gift ni


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

23 ribu orang memberikan idea bernas:

Alycia said... [Reply to comment]

ohh.. kt pun suka kikat.. dulu ada hadiah fm m.nasir hehe..

mama tisya said... [Reply to comment]

suka gk kitkat cz FIL kalo ke overseas blk sure bw coklat kitkat...yum2

kayyana said... [Reply to comment]

kit kat ni mmg sedap.. mmg layan habis... hehehe.. brg2 kat petronas mmg agak mahal sikit kak...

Falsya said... [Reply to comment]

makan kitkat byk2..mana tau sifu dtg bersilat dpn ko mintak kitkat ke nnt..hahaaha..

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

cekelat fav zara ni..pntang nmpak mesti nak beli..nway, comei lah mug tuh..promo terbaru kit kat ehh..nak pi carilah..hehehehe

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

gile murah kat carefour. rm4.90, sy pon suka makan kitkat ni, dah lama tk makan, teringin la plak >_<

amiey lee said... [Reply to comment]

hee aku plak asal stesen minyak aja krisantimun..hahahaha

azelyusoff said... [Reply to comment]

cantik pulak mug merah ni. nak beli la..

Afne said... [Reply to comment]

hahaha sama la ngan aku sefamily. eddy yg suka sgt ngan kitkat sampaikan coklat ni mesti beli bila ke mana2. biasanya coklat ni anak2 blh mkn hehe

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

wah cantik la cawan tu nak gak

LiErOSe~QiEmi said... [Reply to comment]

sukaaa kit kat... "adat tuan baik dijaga" haahahah.... sifu tuuu tukang promo

Nana said... [Reply to comment]

@Alycia
Hehehe ketageh makan menda ni

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
Coklat murah tp sedap kan

Nana said... [Reply to comment]

@kayyana
Tu la petonas, mmg mhl
Tp klw nk blk kg terpasa gak bli
Klw sgh mna2 stsen myk

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
Klw sifu dtg
Aku nk amek gmbr hahaha

Nana said... [Reply to comment]

@Lily@MamaZaraZareef
Ahh promo baru kot
Kita tgk ada free cwn tu bli peket besar hehehe

Nana said... [Reply to comment]

@Cik FaRiZaM
Tula k4 plg, murah

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
Hshahha aku klw air
Ice lemon tea

Nana said... [Reply to comment]

@azelyusoff
Hehehe bli semntara stok msh ada

Nana said... [Reply to comment]

@Afne
Hhha yeke
Aku dulu xsuke pon
Br sksng je suke

Nana said... [Reply to comment]

@♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥
Cpt bli slgi ada stok

Nana said... [Reply to comment]

@LiErOSe~QiEmi
Hahaha seb baik xkuar mnasir

shera haifa said... [Reply to comment]

yeee kitkat.. suka mkn kitkat bila selalu ada org kasi sjak akhir2 nie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...