MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, February 16, 2012

kembali bekerja...

hai korang..rasa mcm dah lama je aku tinggalkan blog aku...ramai plak yang komen kenapa tak update blog..so skang korang dah tau kan kenapa blog aku tak berupdate 2,3 ari...

semalam aku amek cuti, sebab amrul nak uruskan hal2 pencen arwah, uruskan kwsp, mcm2 lah yang nak diuruskan...amrul kan anak sulung..jadi tanggungjawab dia sangat besar..nak2 bila ayah dah tak ada...dia akan ambil alih jadi ketua keluarga...tak tau la mcm mana dengan mak lepas ni?sama ada still duduk kat penang or mak pindah duduk kat kluang dengan amrul wallhualam....

aku ni fikir aku kerja ke...dah la bulan ni last kan...jadi xbole la nak simply minta2 cuti...aku xnak la buat taik kan..mentang2 office nak tutup...suka2 hati nak cuti2, tapi aku cuti bersebab...dah 3 hari tak datang keje...2 minggu terakhir datang keje ni nak settle kan hal2 office je..dengan nak terminate line telefon & internet, terminate lesen...

ktorg baru sampai kl kul 11 malam tadi, aku demam ni...gagah juga pegi keje walaupon kepala terasa berat mcm ada batu seketol..bos aku mana bole kalau orang sambung2 cuti....dapat cuti kematian 2 hari, semalam amek unpaid leave sebab cuti aku kena pro rate sebab nak resign dah kan...so arini memang tak de la berangan nak amek mc...aku kena jaga juga reputasi aku kan...walaupon opis dah nak tutup...aku xnak buat slack..biar aku keluar dengan cara yang baik...

2minggu lagi je ni nak habis keje....keje baru blom dapat lagi....aku mengharap 2 je sekarang ni...PA kat area taman melawati ( dah follow up semalam..dia kata nak buat second interview utk jumpe dengan dato) & lagi satu aku sgt2 berharap dengan kerja kat hospital swasta area umah ni...katanya nanti dia call...

ari selasa ada 2 interview yang sepatutnya aku attend...tapi sebab masih kat kampung..dua2 tu xdapat pegi...allhuakbar...makin dekat dah ni hujung bulan.....moga2 ada kerja yang menanti aku

p/s: terima kasih atas ucapan takziah dari kawan2....yang mana kt blog, yang mana kt FB..tak dapat aku nak reply satu2...terima kasih kerana mendoakan untuk arwah....terima kasih atas kata2 semangat & sokongan dari korang seme..aku sangat2 hargai....terima kasih!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

17 ribu orang memberikan idea bernas:

azura samsuddin said... [Reply to comment]

insyaAllah nana, zura doakan yg terbaik utk nana, semoga nana dpt juga keje, sbr ye nana

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

insyallah nana..mesti ada yg terbaik buat nana lps ni..salam takziah buat amrul ya..

Cik Wanie Ghani said... [Reply to comment]

Selamat kembali akak.....:) :) :)

Salam takziah buat family Amrul

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sabar la nana...tu semua dugaan....sabar ye....

lia said... [Reply to comment]

InsyaAllah yg terbaik utk ko...

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

yeahh..come on bebeh..cheer up! life must go on..

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

InsyaAllah.. ada rezeki awak dan anak..

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

elok2 nana.
byk minum air suam even ko kena keje time sakit ni.
take care.

mummy_ayu said... [Reply to comment]

insyaallah..ada rezeki ko nanti...kitaorg semua doakan yg terbaik..

take care key...

fazilzura said... [Reply to comment]

insyallah semua dugaan yg melanda akan ada hikmah disebalik nye..

beb , awat x try mintk kt kluang ? dekt le skit dgn huby ko ..

♥MAMASYAZA♥ said... [Reply to comment]

salam takziah utk keluarga amrul

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

salam takziah ye Nana

amiey lee said... [Reply to comment]

nana kami semua doakan yang terbaik tuk ko..semoga murah rezeki aminnn

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

Insya'allah nana..
Rezeki Allah swt tu luas dik..
Sama2 kita doakan moga dipermudahkan segala urusan..
Amin!!
TC dear..
Kesihatan penting jgk yer..
Jgn stress2 sgt..

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

insya-Allah ada rezki utk nana nnt..
take care ye!

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

moga ada dimurahkan rezeki..

nana..ayah mirul pesara biasa ke tentera..kalau pesara biasa boleh le kak jue tolong cepatkan urusan...sebab kak jue kerja bahagian pencen..

cikpuanhady said... [Reply to comment]

insyaAllah, akan ada rezeki untuk nana dpt keje..

takziah juga buat amrul & keluarga..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...