MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, February 24, 2012

projek malam jumaat @ uptown danau kota

malam tadi lepas g bli bege kaw kaw tu amrul ajak g uptwon..sebab musabab utama amrul nak carik sandal sebab aritu dia balik KL nak cepat bole pakai slipar jamban..dah la esok nak jalan jauh gile apa nak pakai sliper jamban?hehe....

bese klw dah g uptown mest singgah stim secucuk dua, duduk kat kedai steamboat sambil makan bege kaw kaw, dah elok abes makan baru je nak jalan ronda2 ujan turun...kita ni punya la jaga damia dari ari senin klw bole xmau kasi kena ujan sebab nak jalan jauh kan..xmo dia demam...sudahnye aku tunggu je bawah bumbung kat kedai makan situ..amrul g carik payung elok je dapat payung ujan benti..heheheh saje main2 xpela dapat payung baru...

dah puas ronda danau kota tu amrul xjumpe kasut yg berkenan..kejadah wei..kasut kat situ sama rege ngan kasut kat shopping complex seme 70 keatas..baik g bli kt JJ je gitu...sebelum amrul balik dia tanya awak xnak bli apa2 ke...??tak nak lah...aku jawab ngan konpiden...ye la tau orang tu dah gaji tu laju je dia oper..heheh..aku xmo la soping2 esk nak g cuti nak pakai duit kan..sekali masa nak balik mata ni dah terbekenan ngan satu henbeg murahan...masa tu amrul dah kat depan...dia xtau pon aku benti bli beg

muke manyak hepi dapat beg siap dapat diskaun sebab customer pertama..hahah...sampai2 je kat amrul dia tengok tangan melekat supik gelenya...eleh...kata tak nak soping kata dia..hahaha...alah satu barang je pon..aku ckp klw soping dia banyak barang..kalau satu barang bukan kira soping hehehe....

untuk sape2 yang tak tau..skang ni uptown danau kota di tutup setiap ari isnin & selasa..harap maklum.

 somei plak payung angry bird ni..si mia adoi la..mentang la payung baru aku tutup dah payung ni dia suh buka masa dalam bilik pastu dia tido bawah payung tu..kaki terjuntai tu kaki dia la tu
 
pestime bli payung dalam botol gini murah jek seploh hengget

ni la dia beg murahan tu, nak g keje je..eh minggu depan tinggal 2 ari je aku keje pon...pastu menganggur hehehe...harap2 dapat keje

Published with Blogger-droid v2.0.4

7 ribu orang memberikan idea bernas:

Cik Bambam said... [Reply to comment]

tak dpt ker kerjanya lagi kak?

kayrul-shah said... [Reply to comment]

hehehe..kelakar la...

kayrul g uptown danau kota tue rembat beli payung yg besar sekali baru rm 20.00...

baru puas tak kena hujan..

ieda said... [Reply to comment]

dah lama x singgah danau kota
dulu duk KL selalu je kesana ..
hurmm nana berhenti kerja ke ??
kenapa dik ??

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

Insya'allah!!
Ada rezeki keje tmpt baru tu dear.. ;)
TC & Happy Weekend!! ;)

Iam Yanty said... [Reply to comment]

dh lm x gi ... sis dont too worries ye..

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

aku yg uptown area sini pon setahun skali je dtg,huhu,apai mls bwk kot..i'Allah..adenye tu nnt dpt gudnews =)

mama rifQy said... [Reply to comment]

Haishh...jangan cakap menganggur!! ade la rezeki nana kang!! insyaALLAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...