MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, February 1, 2012

tangan mia dah elok

ni nak cite sket pasal tangan mia..dia ada mcm elergik skit tau kat bahagian pelipat lengan dia tu...dah lama juga la menda ni..kejap ok...kejap xok...ada masa dia kering..ada masa salah makan dia cam luke sebab mia asik garu2 gatal katanya...padahal aku memang xkasi pon dia makan sotong ke udang ke...tapi mia ni suka sgt makan telor..jadinye sama je la kan..kaedah nye telor pon gatal juga..ayam pon gatal juga kan??

aku ni memacam letak lah..krim amek kt klinik la, ubat gamat la..dok mcm tu je xde perubahan...last week masa teman nana berubat ngan ustaz sardi, tetiba ustaz terpandang lengan damia tu..dia tanya eh..kenapa tangan ni??aku ckp la elergik ustaz..dah mcm2 ubat bubuh xelok2...kebetulan masa pegi tu kan..ada mcm luke kira mia asik kata pedih, ye la dia asik garu je kan..luke tu mcm terbelah skit la..bole nampak isi skit, sian kadang2 dia ckp sakit..pedih

lepas tu tanpa di suruh..ustaz tu pon amek tangan mia..& dia bacakan sikit ayat quran..pastu dia buat mcm dia injet (tapi xde satu peralatan injection pon yang dia gunakan).masa ustaz tu buat ari kamis, then masa ari jumaat..mak aku tiba2 tegur eh..tangan mia dah elok letak ubat apa??aku ckp lah..aritu ustaz la yang ubatkan mia..dia baca2 ayat skit...dah tu je..

sampai la arini tangan mia dah btol2 kering..mcm xpernah jadi luke apa..cam tak caya je..hanya gefren je yg tau mcm mana keadaan tangan mia sebelum ustaz tu ubatkan..masing2 suh aku letak ubat..bukan aku tak letak..tapi bubuh ubat apa pon xjalan..last2 ustaz tolong ubatkan dah elok..alhamdulillah...dengan izin dariNYA juga..sembuh dah luke mia ni




.
ni tangan sebelum berubat crop skit
ni keadaan masa ari jumaat, 3 ari lepas ustaz ubatkan , kering tros luka

Published with Blogger-droid v2.0.2

11 ribu orang memberikan idea bernas:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said... [Reply to comment]

nana .. tgn aidil pun ada .. kt bhg pelipat tue .. risau aku ..mmg taruk krim apa pun x jalan ;-(

atty's said... [Reply to comment]

bagusnya , alhamdulillah tangan mia dah elok

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

alhamdulillah :)

Ely Hasrul said... [Reply to comment]

wah alhamdulillah.. rezeki Mia tjumpa Ustaz tuh.. kat mana Ustaz nih Nana? Sami pon ade prob gatal2 cmnih.. mana tau bleh berubat ngan Ustaz gak..

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

ara un selalu kena mcm mia ni
tpiaku gigih lagilah sapu ubat

ieda said... [Reply to comment]

alhamdulillah dah ok .. memang rasa pedih tuu ada , kalau kita org tua2 punn dah rasa pedih dia dik ..

Falsya said... [Reply to comment]

phewitttt..tangan mia dh elok lah..aku still lg ingat ayat2 mia time die jmp ustaz tuh..muke pucat gile yg kalau toreh mmg xkuar darah..hahha..

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

Alhamdulillah!!
Dah nampak perubahan yer..

fieda said... [Reply to comment]

ok la dah elok..

fieda said... [Reply to comment]

ok la dah elok..

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

hhahaha...mia2..da la ejek ustaz..pastu da elok tgnn..sukee lak die..siap ckp ustaz jampi pshh..sphhh...pshhh...fuh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...