MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, February 21, 2012

terlepas drama2 & filem2 menarik?jom tengok sini

sebenarnya dah lama aku muka berjinak2 ngan website ni...nak2 bile malam2 xde cite best, makanye aku akan klik kat http://www.ceritamaster.com/

kenapa aku kata best?semua drama2 terbaru ada kat sini..mana yang slot cerekarama tv3,dingin lavenda, vanilla coklat, tv9 mcm drama ashiteru, drama2 astro seme korang bole tengok kat sini, bukan stakat drama, filem baru2 pon ada

aku ada baca komen kawan2 kt fb ramai yang terlepas tengok drama jujur aku dayus yang sabtu lepas kat tv3, ada kata drama ni ada dalam youtube tapi dah di remove...ha..sape yang tak tengok drama tu sila la tgk kat sini k...nanti aku wat review pasal cite tu, BEST gile ok

so tunggu apa lagi?xpayah susah2 nak langgan astro first or bli cd cetak rompak..seme ada kt sini free jek

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

12 ribu orang memberikan idea bernas:

Echa said... [Reply to comment]

ok.. mekasih.. semangat aku nak tengok movie.. mekasih.. hehehee

atty's said... [Reply to comment]

thanks a lot nana..lama dah mencari website ni..nana buat entry ni sgt lah bagus..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

boleh la tengok kat sini pulak...tapi citer jujur aku dayus tu mmg best..mengnganga sue tengok..

Lin Azlina said... [Reply to comment]

saya pun selalu tengok n download kat ceritamaster ni

eB ezrin said... [Reply to comment]

ala tennet lembab camner ... hu3

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

best ni.. mau menerjah.. TQ nana..

Nana said... [Reply to comment]

@Echa
heheh klw line tenet umah laju best la
klw umah aku sempu2 skit cite nye sekat2

Nana said... [Reply to comment]

@atty's
heheh sama2 kak
saya tau ada orang tak tau web ni
tu pasal saya wat entry ni

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
best gile kan
dah lama tunggu cite yg bkualiti mcm ni

Nana said... [Reply to comment]

@Lin Azlina
owh yeke hehee

Nana said... [Reply to comment]

@eB ezrin
hahah senaseb la kita
klw kt umah mmg sankut2

Nana said... [Reply to comment]

@AdaM Hawa
hehhe sama2
slmat menonton

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...