MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, March 8, 2012

asam pedas femes @ kluang

lepas cuci mata kat ayer hitam..masa untuk makan tengahari..memula aku ajak amrul makan nasi briyani, xyah g jauh2 kt kluang pon ada sedap amrul kata..tapi sabtu xbuka plak katanya...adeh...on the way nak balik tu amrul ajak la makan kat asam pedas paling pemes dalam kluang & sedap katanya...

nama kedai tu SELERA BEST ISTANA ASAM PEDAS IKAN AIR TAWAR KHAZANAH EMPANGAN SEMBERONG ni bagi sesapa yg suke makan ikan air tawar la...lokasinya.. betul2 tepi jalan nak menghala ke Kluang..tak jauh dari tol air itam...berdekatan ngan Xinxin kot klw salah kebun buah naga tu...kedainya kecik je.. tepi jalan...klu nak kesana.. dari air itam.. dia belah kiri jalan tu..

rasa dia?perghhh terbaik..memang sedap tak yah g melaka sini pon ada asam pedas sedapp amrul kata kat sini cepat abes..klw kul 1 datang sure dah abes...aku makan nasi ngan asam pedas ni amek isi ikan talapia pastu amek talapia goreng tu je lauk nye aduhh terangkatttt...lenkali turun kluang wajib makan kat sini lagi..murah pon murah...ikan talapia asam pedas 4 ketol, goreng nye 2 ketol nasi 5 masuk air seme baru RM23

sorry la gambar seme blur..aku g kluang xbawa la kamera gabak tu..amek gambar seme pakai tab je
 
 asam pedas dia cukup segala, pedas nye masam nye

 sedap gile adoi..rasa nak g sana skang juga! hehee



Published with Blogger-droid v2.0.4

10 ribu orang memberikan idea bernas:

Falsya said... [Reply to comment]

suke tau wat aku terliur.....;(

atty's said... [Reply to comment]

lapar tau tgk entry nana ni..huhuuhuhu.lama dah tak makan asam pedas

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

fuyooo...menarik siott...ni yg xsaba nk g kluang ni

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

laparlah pulokkkk

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

yum yum mode lapar

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

ooo..ada tpt makan best yek..lenkali pi kluang leh ajak mak singgah cni..=)

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
Hahaha don worry nnt kita g

Nana said... [Reply to comment]

@atty's
Pure asm pedas sni

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

sedapnya la hai..

Afne said... [Reply to comment]

blk kg nk ajak eddy gi mkn sana hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...