MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, March 28, 2012

Cerekarama : Usin Bunga

ari sabtu lepas tak sengaja tertengok cite ni..mula2 tu aku ingt ntah cite apa la ni..mesti cite merepek ni...sekali dah 10minit nengok klakar nak mampos..tros aku tak tukar channel lain & tengok sampai abes..masyallah..sumpah lawak wei cite ni...pengarah dia kreatif gile..sebab lain dari cite lawak yg biasa kita nengok...adoi..aku dah la tengok sorang2 masa tu kat kluang..umah amrul tu dah la xbanyak barang bile gelak kan bergaung dah mcm kuntilanak aku gelak mcm nak pengsan...

aku rasa ni la cerita paling lawak aku pernah tengok..sumpah lawak gile wei...xcaya korang nengok la sendiri
 



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

12 ribu orang memberikan idea bernas:

Em's Family said... [Reply to comment]

tengok half way je sebab emir nak tengok disney channel

Falsya said... [Reply to comment]

aku dh tgk na..kelakar gile..awal2 dh mcm hape ntah..hahaaha..

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

tgk sikit² je.. sebab adik alih tgk cite hantu.. huhuhu

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

tgk pon dah half sbb somi akak tgk bola...
tp mmg lawakla...
kene jer dgn memek muka zizan tuh...
nasib baik akak tak terbranak sbb byk gelak... hahahah....

mama rifQy said... [Reply to comment]

KITE TAK TENGOK HABIS PON CTER NI NANA!! hehehhee

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

tgk skerat jln sbb tertido..adeh dhla lawak..part dia tipu cita time nk dpt blk beg tu tkthn siap lakon gaya cite tamil..hahahaha

mummy_ayu said... [Reply to comment]

tak tgk pun..tapi ramai yg kata kelakar giler.nak tgk gak la nanti

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

memang lawak..berair mata tengok cerita nie...

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

fasz tgk part depan je...lawak gile !!!!

kuntilanak???isk, nana gelak cmne tu?

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

tak tgk sbb ingatkan citer mengarut2 gitu

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

mia pi mana?
nape nana tgk sorang2?
pengarah die azizi chunk rasenya
poyo2 pun best citer ni

mesti terasa takut dgr gelak sendrik kan? haha!

SyaNa said... [Reply to comment]

aku xsempat tgk lg
da simpan dlm hp da link ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...