MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, March 14, 2012

eh! mac 2012

ok ni la dia majalah terakhir yang kaver cite korang pasal oliday safi tu..last la ni pasni xde dah kuar lagi muke2 ktorg kat mana2 majalah..hahah musti org nyampahs je kan asik2 up cite pasal masuk majalah..ala lek la der.....bukan selalu masuk majalah hehehe....

kali ni kecik je story nye...ada la 2 je gambar ktorg, gambar ngan shila & lagi satu gambar beramai2..harus simpan nih...nak laminate skali lah hehehe

kaver eh! mac ella..xmcm umor 46 kan?


isi dalam dia plak kami yg umur 29 tak mcm umur 29 kan?hahaha pasan puiii

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

Myra Jay said... [Reply to comment]

Bestnyer...

Kenangan tu semua kan :)

eB ezrin said... [Reply to comment]

nk otograp :)

fazilzura said... [Reply to comment]

mmg harus ko simpan wat kenangan beb ... bkn hari2 dpt cuti2 dgn artis ..pehtu muke msuk mcm2 majalah ..

takut plak aku tgk muke ella tu

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

Hik3!!
Comei3!!

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

kenangan manis :)

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Unforgettable memory gitu..hehe

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

kenangan plg best korang ;)

Falsya said... [Reply to comment]

dh last ker?..xde lg dh nyeah..haha..

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

wahhh masuk lg..hebat la korang ni, retis !!!!

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

kelas kau NANA, falsya, diah....

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

korang nampak mcm retis dah...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...