MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, March 5, 2012

hari pertama di office baru

arini fes day aku keje kat office baru...alhamdulillah..so far so good, sebab memang ada kawan kt situ kan..tu rasa tak kekok,segan or nebes sangat..pagi tadi punye semangat g keje tempat baru kan..kul 8 dah kuar umah sampai opis kul 8.30, opis baru ni masuk lewat skit kul 9, balik kul 6 petang.

ni la opis paling jauh aku penah keje, jarak perjalanan 18km, tapi xde tol paling penting jalan xjem sebab jalan ke office tu melawan arah..aman sikit rasa nye sebab dah xkena PETIR hahah...kalau opis lama manjang kena petir je..mcm aku cite la kan boz lama tu garang..memang la opis baru ni xde kena marah lagi sebab baru keje kan...nengok boz baru ni tak de la mcm boz lama, yang penting boz lelaki...aku lg suke boz laki dari boz pompuan, ensem plak tu..wahahha mampos kak L** baca nih hahaha.....

moga2 suasana keje kat sini mcm apa yang aku harapkan...kalau ok kat sini makanye memang aku keje sini je lah malas nak tukau2..kepada kak L** tq banyak2 kak..sebab akak saya dapat keje ni..kalau akak tak tolong ntah2 saya terseksa keje kat situt...


 wajah2 kesayangan..dari opis lama aku gantung gambar2 ni sampai opis baru pon aku bawa...diorang ni seme pembakar semangat aku..
cawan hello kitty tu ntah berapa kali tukar opis dah aku bawa..sejak dari finas sebelum kawen sampai la skang ni aku bawa...adiah beday dr kawan tu..kenangan
 


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

30 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

selamat maju jaya di tempat baru ye Nana

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

alhamdulillah..
sejuk ati membaca, hehe

ieda said... [Reply to comment]

alhamdulillahhh semoga terus maju di tempat baru nie nana .. ;)

mama rifQy said... [Reply to comment]

alhamdulillah nana! tumpang hepi 4 u dear.nana keje kat opis mane? keje ape nana

atty's said... [Reply to comment]

semoga happy dtempat baru ya

odah said... [Reply to comment]

salam, sblum ni akak silent reader je, tp arini nak mengomen, bukan apa sekadar- semoga sukses dlm kerjaya baru.

Cik Bambam said... [Reply to comment]

comelnya pic mia tuhhh..hehehe

nanakimie said... [Reply to comment]

alhamdulillah sis da dapat keja baru:) aah,comel sgt mia posing gitu..heee..

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

pic mia tu lawa lah nana..

watyz said... [Reply to comment]

alhamdulillah.. dh ade keje...

Falsya said... [Reply to comment]

xpe la..dekat ngan aku..kalau aku mc time lunch aku tau la nak crk sape..hahaha..

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

Alhamdulillah.. moga maju jaya..

Ely Hasrul said... [Reply to comment]

alhamdulillah. dpt gak ko keje baru tmpt yg jauh tp dekat and tak jem (cemana tuh?) haha.. semoga besh la kt situ smpai bebila.. amin

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said... [Reply to comment]

all the best nana .. comei la gmbr damia berprincess tue ;-)

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

ehem2..mia tu xtahan aku tgk..

Nana said... [Reply to comment]

@Chekgu Azrine

amin..tq

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan
heheh sejuk juga rasa ati ni..keje sini

Nana said... [Reply to comment]

@ieda
insyallah...tq

Nana said... [Reply to comment]

@mama rifQy
keje kat company rahsia masih jawatan yg sama admin exec heheee

Nana said... [Reply to comment]

@atty's
tq kak..

Nana said... [Reply to comment]

@odah
tq banyak2 kak

Nana said... [Reply to comment]

@Cik Bambam
pic lama dah tu
masa umur 2 thn

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
hehe ps free masa masuk contest tesco

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
rezeki allah

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
haahhh dekat gile nok

Nana said... [Reply to comment]

@AdaM Hawa
tq..

Nana said... [Reply to comment]

@Ely Hasrul
hahahha watever la
janji dekat tak jem hehee

Nana said... [Reply to comment]

@Nurul Diana@Mama Adam Aidil
tq..gmbr lama tu

Nana said... [Reply to comment]

@~diAhOntHeblOg~
heheh pinces konon..

Pinkjambu said... [Reply to comment]

alhamdulillah.. nak nana tau, rezeki datang dari Allah, semua Allah yang gerakkan.. akak atau sesiapa pon hanya tolong jalankan aje, semuanya kerja tuhan..

Gud luck nana & all the best!! :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...