MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, March 4, 2012

homemade laksam


Mabeles....air tangan mak kan..harusla mabeles! Semalam kat kluang bli laksam kat pasar malam, rasa so, so je nga tulang banyak skali suap ada tulang puii potong stim

Pagi tadi sampai kl mak ckp dia masak laksam, wah..lama gile kot ma xmasak laksam ni, siap gulung sendiri buat laksam, bese wat kuah je, laksa nye guna laksa biasa tu je

Teraso kawe dok di klate...bakpo payoh nok chagi hok sedak...lagu ma kawe masok? Huh

Published with Blogger-droid v2.0.4

7 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

My feveret ever!!

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

kalau ajak me dtg mkn pun me sudi hehehhe :) windu nak mkn laksa/laksam kelate :p

ieda said... [Reply to comment]

terbaik dari air tangan mak !! ;)

mama rifQy said... [Reply to comment]

mak kite pon mmg dah lama tak buat laksam.kecik2 dulu,slalu je je buat laksam..biase kalo beli kat kedai..mest kuah die cairr...tak pekat sangat.and kadang2 manis..huh!

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

woi2...xcalling2 aku suh dtg umah..adoiiiii

Falsya said... [Reply to comment]

adoiii..faveret hakuuuu...

nanakimie said... [Reply to comment]

sedapnya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...