MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, March 9, 2012

jumpe blogger kluang

hah! akhirnya kita berjumpe jugak kan zana...banyak kali aku turun kluang sekali pon tak pernah kesempatan jumpe zana kat sana....dulu masa gahtering kat tasik titiwangsa ada jumpe sekali..tapi masa tu masing2 tak kesempatan nak berborak...

ada insiden yg terjadi ntah mcm mana no phone zana dalam enpon aku tu salah nombor sebenarnya..orang cina yg angkat...dah jenuh aku dok cari sape yg ada nombor zana...call mamatisya dia suh call ayu ibudamia...seb baik la..ayu ada simpan no zana..kalau tak memang tak jumpe la kami....

lagipon zana ada kirim barang dari kl..dah lama sangat aku pegang tak kasi2...jadi dah alang2 turun kluang ni, bawa la sekali barang yg zana pesan tu..sesambil tu bole laga2 pipi...sorry la zana ek tak sempat nak duduk lepak sama2..sebab nye kami nak bawa MIL jenjalan aritu..pastu jumpe ko tu ktorg g kluang mall plak....xpe2 nxt time aku akan kerap turun kluang lagi..sebab MIL dah ada sana kan..so nanti bole la kita lepak2 mana2 heee

batrice & damia
 
 santik tudung kuning ijau ko zana...

Published with Blogger-droid v2.0.4

4 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

best3 jumpe blogger ni...

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

mcm adek bradek plak tgk depa berdua tu..si damia n batrice

MIL nana dok sengsorang ek skrg kt penang?
tu sbb pindah dok dgn amrul ek?

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

familiar la muke zana ni..hehe

mama rifQy said... [Reply to comment]

nana!!!!!!!!!!!!!! nak jumpe nana gak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...