MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, March 6, 2012

lunch hari terakhir

ari khamis lepas, ari terakhir masa kat ipmsb, jadi kami pakat ramai2 g lunch sama2 buat kali terakhir...termasuk wan sorang geng dari opis sebelah yg sama2 jadi geng lunch masa opis lama..ala..g lunch dekat2 je..kat jom bali kat carefour..memandangkan ari kamis tu pc seme dah kena bungkus dah tak keje menda nak buatkan ktorg slambe je masuk lewat hahah...

kalau dulu2 jangan arap la nak masuk lewat nanti kena petir kan..dah last day ktorg suka ati mak bapak ktorg je..hahaha dah tu ari last xkan boz nak marah kot kt opis pon bukan ada keje nak dibuat..balik opis tunggu jam kul 5 je...

sedih tau..nak pisah ngan kawan2 ni..diorang la selalu geng aku g makan..tp jarang2 la aku g makan..tak caya tanya diorang..hehhe...aku selalu klw nak makan jauh2 memang ajak diorang ni la...sebab diorang xde transport kan..aku yg selalu bawa diorang g makan jauh2 dari opis sebab bosan asik makan yg sama patu mahai nak mampos...

xpela pasni kot ada masa bole je lunch ngan diorang..hubungan xkan putus sini je..bole sambung balik kt fb..hehe seb baik ada fb kan

ni menu aku ciken cop sedap
 
 sirap bandung dia gile kaw
k
 ni budak yg slalu gaduh ngan aku hahaha

 ni budak baik..wan nama dia jiran opis seblah, junior masa skolah hehe..bakal pengantin baru darah maneh!

 tak sangka plak masa g makan sini ada orang perasan aku...esoknye blogger tu komen dalam blog nampak aku makan kt sini ngan kengkawan..nak tegur segan katanya..adoi..aku memang gini la..sorry ye kawan2 aku ni memang jenis xpandang orang..nak2 kalau makan hahaha....lenkali klw korang jumpe aku tegur je..aku xmakan orang..aku makan ciken cop jek..hahaha

Published with Blogger-droid v2.0.4

19 ribu orang memberikan idea bernas:

syanasaid said... [Reply to comment]

sama wei aku kalo jln mmg xpandang org
erryn jumpa aku kt JJ bleh aku xpasan dia
hahaa
kusyuk kata org

KhaiZa said... [Reply to comment]

nanti bila dah agak lama sgt tak jumpa boleh buat reunion..
jom singgah sini http://stokiseverlynn.blogspot.com untuk atasi masalah jerawat anda

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

me pun jenis tak pandang org time me jln sorang2 or time mkn heheh

watyz said... [Reply to comment]

nape ko gaduh ngan budak tu???

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

mesti rase sebak je kan masa dah kul 5 tu...

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

menyelerakan itu makanan..

kayyana said... [Reply to comment]

Kalau yana pun segan nak tegur.. yelah almaklumlah.. pemalu kan.. hehehe..

iduraz said... [Reply to comment]

ishh..sapelah yang pemalu tuh ek...hehehe

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

Hik3!!!
Kalau kita jumpa awak..
Kita bg salam tepuk2 bahu awak..
"Nana!! Kita ni, ibuAqil.." Hik3!!

Nana said... [Reply to comment]

@syanasaid
hahahah ko sama mcm aku la
mmg jenis xperasan orang
kdg depan mata pon xnampak

Nana said... [Reply to comment]

@KhaiZa
ok

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
heheheh sama la kita mz
mmg jenis gitu
xsuke tgk orang

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
hahah xde la gaduh2 manja

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan
bergenang gak la air mata

Nana said... [Reply to comment]

@iduraz
ahh la kan..sape la orang tu hehee

Nana said... [Reply to comment]

@Salina@IbuAqil
ha good ehehe
mcm tu la
klw arap kita tegur
maap la mmg selalu tak tengok org

mama rifQy said... [Reply to comment]

bile la nak terserempak ngan nana! kompom kite g tegur nana tanpa segan silu

mama rifQy said... [Reply to comment]

bile la nak terserempak ngan nana! kompom kite g tegur nana tanpa segan silu

mama rifQy said... [Reply to comment]

bile la nak terserempak ngan nana! kompom kite g tegur nana tanpa segan silu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...