MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, March 27, 2012

muka pon bulat mcm roti bakar!

tak abes2 cite pasal kluang rail coffe kan?hahah...lantak la ada aku peduli?dah ni je gambar2 aku dalam tab, dari terbiar baik aku publish...bese g sini untuk bekpes kan..ari ahad tu, alang2 g bli tiket keteapi nak balik kl, amrul tanya la nak makan sini tak?tengok kedai buka lagi....ktorg last customer yang dia terima..lepas ktorg masuk je dia tros tutup pintu..sebab kedai ni tutup kul 6 petang, kami sampai kul 5.50 nasib baik la..sikit je lagi nak tutup

aku mcm bese la...musti oder 3 ketol roti bulat...oder pau sambal dah abes plak...masuk adik ipar, amrul, mil seme roti bakar bulat amek 8 ketol, roti petak 2 air milo 2, teh tarik & kopi ais, tak sampai RM20 pon..kenyang sampai malam

aku dah kata dah..kalau datang kluang memang wajib sekali aku akan singgah...ntah la rasa mcm satu kerugian plak klw datang sini tapi tak singgah..ye la datang pon bukan selalu kan...

peminat telor separuh masak, tapi petang tu telor dah abes

ini adalah kewajipan klw makan sini

muka aku pon dah bulat mcm roti bakar tu kan hahahaa

ok dah kenyang..jom balik!

Published with Blogger-droid v2.0.4

27 ribu orang memberikan idea bernas:

SyaNa said... [Reply to comment]

ko ni mmg duta roti bakar kluang la
hahaa

mama tisya said... [Reply to comment]

lawak syana duta roti..tp btul gk kn..hehehe

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

die kn memang byk jd duta syana oiii..
duta kepek ngaku..hahahaha

amiey lee said... [Reply to comment]

heee penah makn sini tapi kat tesco nye cawangan...

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

nana mmg duta segala mcm produk
duta roti kluang
duta ngaku
duta airasia
duta cuti2 bajet
duta sheila on 7 jek bukan, haha!

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

sedapnya..nak balik rengit nie...agak2 kalau ajak hubby pergi dia nak tak???tapi nak ajak jugak kalau ada masa lapang...

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

bila nak g lagi ni kat sini

lia said... [Reply to comment]

sob sob...

aku leleh air liur... wooowoooo ;p

fazilzura said... [Reply to comment]

aku x penah smp kluang lg.. tp kalau pi harus aku terjah psl ko kan jd duta roti diorg

mama rifQy said... [Reply to comment]

mane ade pp nana gebu macam rotii..ok apee....as usual, damia manis!!

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

hehehehe,muka bulat mcm roti ..xper..gebu lg sedap ;p

kayrul-shah said... [Reply to comment]

x pernah makan kat situ lagi...kluang pun lagi la tak pernah jejak lagi..huhuhu

S.U.R.I.A.T.I said... [Reply to comment]

klu singgah kluang, harus cari ni. selalu sgt tgok nana promote. lapo la pulak.....huhuhu

Myra Jay said... [Reply to comment]

Teringin nak makan tapi tak tau bila la akan singgah sana :)

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa
Hahahah dah2 la jadi duta ngaku pon xdaya hahaha

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
Eryn duta jj
Kita duta roti bakar hahaha

Nana said... [Reply to comment]

@~diAhOntHeblOg~
Hahahaha banyak la kau tajang kang

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
Sana harga lg murah hee

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan
Hahaha saba je la
Duta shiela on 7 xle caras
Sian nnt xdpt cr makan dia kang

Nana said... [Reply to comment]

@cik Jue Aka Ibu Farisyah
Owh kg kat rengit ke
Amrul selalu bli prabot 2nd kat rengit

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Hehehe org kluang wajib singah sini kan

Nana said... [Reply to comment]

@lia
Alamak sian ibu mengandung

Nana said... [Reply to comment]

@fazilzura
Hehehe klw smpai sini jg lupe terjah ye

Nana said... [Reply to comment]

@mama_umar_maryam
Tang gebu tu mmg xle dinafikan
Gebu gebas hahha

Nana said... [Reply to comment]

@kayrul-shah
Hehehehe klw dtg sini
Tmpt yg harus diterjah sinila ingata tu tau

Nana said... [Reply to comment]

@S.U.R.I.A.T.I
Hehehe mmg tmpt wajib singgah ni

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay
Hehehe klw ada g jb mmg harus singgah kluang tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...