MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, March 21, 2012

seafood bagan lalang, kat mana yang sedap ye?

tak tau la kenapa....tekak skang ni tingin nak makan seafood..adoi..kalah orang pregnant nih....malam tadi kan...tak leh tido...pastu dok google seafood kat bagan lalang..dok search seafood paling sedap di bagan lalang..skali kuar..HM SRI BAGAN SEAFOOD..rata2 blogger yang ke bagan lalang sure akan rekemen restoran ni, restoran terapung katanya..patu sure ramai kata jangan lupe oder dia nye pepahat bercili..sedap katanya adoi mleleh air lior haha

tapi nye...pernah juga ada dengar pengalaman orang makan kat sini katanya xsedap mana..& tak fresh pon ikan nye..alamak..btol ke? ye la..nak g jauh2 kena la tau berbaloi ke tak berbaloi nak datang sini..kang sia2 je datang jauh2 kang skali makanan hampeh...aku memang pantang gitu..mula rasa nak jadik hulk hogen je...

jadi kepada kengkawan sekalian yang dah pernah g makan kt bagan lalang...sila rekemen kan kedai makan yang sedap please...teringin..nak makan kt sana

 



Published with Blogger-droid v2.0.4

14 ribu orang memberikan idea bernas:

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

ok jek aku rasa kedai ni...tapi masa aku p tu terkena ngan ketam yang dah agak lama...isi tak fresh dah

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

aritu dah penah pegi
tp lupa la nama kedai die apa
ok la not bad
cumanya nak pesan awal2
kalu nak pi,
pi ptg2, siap2 booked meja bagai
sbb kalu dah masuk pas maghrib
alamatnye melangut la menunggu
huhu!

Falsya said... [Reply to comment]

naaaaa...aku penah gie na..pepehata cili die mmg superb..sedap gile..tp jln aku dh x hengat sbb bukan aku yg drive..hehe..

lia said... [Reply to comment]

x konsisten la nana kedai ni....

aku p 3x....

kali pertama ok tp MAHAI macam giler....

kali ke2, ada yg fresh, ada yg x fresh.... MAHAI ttp sama...

kali ke3... udang aku amik maha bykkkk tp x fresh.... siottt jer tp sotong goreng tepung sedap... MAHAI ttp jugakkkkk....

amiey lee said... [Reply to comment]

na aku lupa la penah makn ke tidak..tapi aku dulu rajin ke sana

leeya said... [Reply to comment]

liya dok bagan lalang..:)lau kak nana nak makan seafod kat bagan lalang g kedai 'WAK LAN IKAN BAKAR' mmg terbaikk!! mesti cube sotong goreng tepung die...murah pun murah..kedai die depaN Gold Cost tuh jew..kat HM sri bagan tuh pun okey gak..tp MAHAL giler kut.. hurm depants pade akk la nak try mane satu:)

~~AzaLea~~ said... [Reply to comment]

Salam kenal..

Sy juga org sana.. setuju ngan leeya.. kedai "Wak Lan Ikan Bakar" better than Restoran terapung tu.. Kedai wak lan tu di kenali juga sebagai "Seri Bayu Malam" kalau tak silap... dia ada 2 sign..

Slmt menjamu selera...

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

pernah sekali jek gi makan kat bagan lalang..gi yg HM sri bagan tulah..mak n abg ipar komen sedap..kakak pon kate ok esp pepahat berlada tuh..=p

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

tingin nk ke sini makan seafood..tp lom ada rezki, pdhl duk bangi dekat je kot nk p bagan lalang. aritu dah plan nk p tp tk jadi...maybe next time kot

nana nk p bile ni?

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

eh kawan kite ada bgtau aritu, ada satu kedai ni, murah & sedap....tp tk ingat la kedai apa...jap kite tnya member

AYuNG said... [Reply to comment]

cer try kedai yg betul2 kat tepi padang tuh..
nama kedai lupa...
terbaekkkk !

Cik Bambam said... [Reply to comment]

kat situ mahal sikit kak nana.. kita selalu pergi yg kedai lagi satu sebelah padang tuh.. dekat ngan kedai bahulu.. tuh pon sedap jugak.. price pon not bad.. view jek lar x mengancam mcm yg 1st restoran akak tunjuk tuh.. :P

mama tisya said... [Reply to comment]

ada gk opismate rekemen HM ni tp aritu pegi mkn kt restoran bagan lalang seaview...

http://mamatisya.blogspot.com/2011/07/layan-seafood-bagan-lalang.html

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

aku lupe plak name restoren yg aku g tuh..tp pd tekak aku nilah, klu ko dah btol2 ngidam redah jelah..makan,btol gak ckp lia tu, x konsisten food dier..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...