MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, March 12, 2012

sepetang bersama BFF di pavillion

ari sabtu kengkonon nak nengok cite john carter kat pavy, sebab aku ada dapat tiket pree kan, tu ajak gefren tu..mengisi masa lapang di hari minggu, kebetulan si nana plak nak cari wallet kat pavy ok la..sekali jalan la...

sampai pavy tris naik GSC, sekali amek panjang gile q, deah cek seat online pon cite john carter full, dari kul 7.40, kul 8.30 sampai kul 9 seme full! pergh gile lah..adakah cite ni bez?mesti bez kan?kalau tak xkan la full...hampa dah..seme full..maka kami seme membawa diri la..jenjalan pavy usha2 beg arghh tekanan perasaan aku klw masuk charles & keith...geram nak rembat je grrrr....sabar...sabar.ktorg xsoping pon..si nana je yg sopping wallet kat c&k.

kengkonon nak tgk john carter kat BTS, pon sama juga..full...adeh..xde rejeki la nak tgk john carter nampaknye...dah tu jalan2 xde arah tujuan...g bli bege boby last2 lepak kt markas biasa...(umah deah)

sila abaikan mia yg tak berstokin..ntah mana dia letak stokin dia ntah...kelam kabut mencari xjumpe..budak2 ni dah tunggu dalam kete sudahnye togel2 je pakai kasut xde stokin
 mia dah penat...xmo jalan...sementara tunggu nana bli wallet lepak la kat tangga bawah tu
sekali ternampak pelakon kecik molek elfira loy
 si diah mcm mak jemah..amek gambar elfira hahaha ..sopping ngan parents dia..comei dia ni kt luar
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

25 ribu orang memberikan idea bernas:

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

hehehe...aku lum pernah sampai pavy...

dan aku rasa ko yang mak jemah weii...lalalalal

Falsya said... [Reply to comment]

aku tau nape korang xleh nengok cite tuh..sbb korang kene tunggu aku skali..wahaha..

ieda said... [Reply to comment]

lepak2 ngan BFF best nyeeeeeeee ;)
haaa dia nie budak layie kan nana .. kecik molek je .. tapi x suke sikit ngan pakaian dia .. hurmm ;)

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

suke jawapan falsya, hehehe

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

Hik3!!!
Best2!! Sesekali jln ngn BFF mmg best.. ;)

LiErOSe~QiEmi said... [Reply to comment]

elfira, suka tengok dia dalam rancangan on air, dia jd tetamu jemputan..

Ummi Dania Yasmine said... [Reply to comment]

seronok dpt lepak ngan kengkawan sekepala....

syanasaid said... [Reply to comment]

ntah zaman tahun bile aku bleh smp pavy ni
hahaha peraq sungguh nooo

mama rifQy said... [Reply to comment]

mmg best kan lepak ngan kwn2 baik!!! wah jumpe elfira ye..seksi jugak die ye

Ibu Lala said... [Reply to comment]

hi salam kenal. wah jumpa elfira lagi. best tu...

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

hahaha...bengong fasya ni..jgn bwk die na..

adeqmas90 said... [Reply to comment]

elfira loy mmg ske lpak at pvi coz da bpe kli jmpe dye at sne.. ;) hehe

Nana said... [Reply to comment]

@♥cikmOt♥
hahah biar betik ko xpenah sampai pavy?
xcaya aku

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
choii....
dia ntah kemana2 sampai temerloh bagai

Nana said... [Reply to comment]

@ieda
hehe bese la kak budak2 remaja
stylo kan

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan
hahah poyo!

Nana said... [Reply to comment]

@Salina@IbuAqil
tu la dari xde wat apa kt umah
mmg selalu lepak ngan diorg

Nana said... [Reply to comment]

@LiErOSe~QiEmi
comei kan

Nana said... [Reply to comment]

@Ummi Dania Yasmine
tu la...
ktorg ni klw smgu xjumpe
mula la rindu hahhaa

Nana said... [Reply to comment]

@syanasaid
hahaha
xyah la xde apa pon
xmampu wei
nak soping sini
stakat tgk wayang je

Nana said... [Reply to comment]

@mama rifQy
ahh mmg dia style gini

Nana said... [Reply to comment]

@Ibu Lala
hehehe
bese dah jumpe dia
sebab dia dok area umah

Nana said... [Reply to comment]

@~diAhOntHeblOg~
tah sebok je

Nana said... [Reply to comment]

@adeqmas90
owh yeke
aritu jumpe kt area umah
lepak kt mcd

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

wah diah la.....bila dpt jumpa korang ek.asyik komen2 je...

falsya- diah- nana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...