MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, March 20, 2012

tabahlah wahai sahabat...

Allahuakbar....tu la ayat pertama yang keluar dari mulut aku

Tengahari tadi...ntah mcm mana aku tergerak nak call sorang sahabat lama...rasa rindu btol nak cakap dengan dia...memang tiba2 terdetik nak call dia....dua kali try call tapi xdapat...mcm telefon off...dah petang tu xingat plak nak try call lagi..masa tu aku call dia pakai no opis yang mana dia pon xtau itu no opis aku

Habis solat asar kat opis tadi tetiba dapat call kat enpon, eh! Mcm mana dia tau memang aku call dia tadi ek..tiba2 tdetik dlm hati...tadi memang aku call sahabat aku ni, kali ni dia plak yang call aku...cakap nak jumpe sebab kebetulan dia kat area opis aku...

Rupanya kedatangan dia sebab nak luahkan isi hati & nak cite segala apa yg di  pendam dalam hati, yallah....ini rupanya hikmah...kenapa aku terdetik nak call sahabat aku hari ini..rupanya dia dalam masalah & rupanya dia sedang mencari aku...

Ktorg btol2 rasa mcm eh kuasa allah kan...tiba2 hari ni allah gerakkan hati aku untuk call dia...tapi xdapat..lepas tu dia plak call aku tanpa mengetahui yang aku ada try call dia tadi.

Sahabat....walau apa pon yang terjadi & bakal terjadi...aku akan sentiasa doakan yang terbaik untuk kau....setiap yang berlaku ada hikmahnya..allah dah susun & atur kehidupan kita...anggap segala ujian yang datang tu seme tanda allah sayangkan kita...tu dia bagi kita ujian, supaya kita sentiasa ingat kan DIA

Hidup ni ibarat roda kan...ada masa kita kat atas...ada masa kita kat bawah...yallah...semoga kau lindungilah seluruh ahli keluarga ku serta sahabat2 yang aku sayang...amin



Published with Blogger-droid v2.0.4

6 ribu orang memberikan idea bernas:

mama rifQy said... [Reply to comment]

KIte doakan yang terbaik utk sahabat nana tuh ye

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

huhu,samelah..ade bbrp org kwn aku yg aku rs nk kol diorg..tgk kt fb mmg nmpk happy..tp sape tau kan..

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

moga dipermudahkan segala urusan untuk sahabat nana n nana skali..amin

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

macam berat jek masalahnya...
moga kawan nana ketemu penyelesaiannya..

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

semoga dipermudahkan segala urusan dan dilindungi Allah s.w.t.
berat mata memandang, berat lagi bahu memikul..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

harap semuanyer baik2 pada dier..mungkin ada hikmah di sebaliknyer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...