MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, March 22, 2012

UV paling tinggi

yang ni tak tau nak ketegorikan betol ke tipu?heee pasainye ramai sangat yang buat entry UV diorang naik mendadak masa 13/3/2012...aku pon tergerak nak buka nuff sekali nengok eh! ahh la..aku nye UV pon gile mendadak naiknye masa 13hb...hahaha....padahal bukan entry luar biasa pon masa aritu

so tak tau la UV ni btol ke tipu..andaikata btol..makan udah tercapai la taget nak dapat UV lebih dari sribu

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

rmi blogger update date 13hb...tp rsnye nuffnang ada prob...sbb aritu kita pn dpt dlm 2k tp bila view blk 2-3 hari dh jd normal tp best la kira dpt merasa jugak kn

amiey lee said... [Reply to comment]

hee bukan main 1 ribu weiii gigit jari aku tgk

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

unique view aku alahaiiii...180 je na..hahahah

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
hahah kan?
pelik tol
entry biasa je
uv melampau2 haha

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
alah tipu je tu hehee

Nana said... [Reply to comment]

@~diAhOntHeblOg~
xpe sikit2 lama2 jadi bukit

adianiez AIDA said... [Reply to comment]

pe pun. yg penting beribu. tak mcm aida yg tak aktif blogging ni.skit jer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...