MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, March 8, 2012

wajib singgah sini klw turun kluang

ari sabtu tu mcm bese la bekpes kt tempat peberet, kluang station ntah bape puluh kali aku wat entry pasal kluang station kan?heheh....kali ni bawa sekali MIL bagi merasa makan roti bakar kat sini.selalu dengar ktorg cite je kan...dah MIL pon bertukar status jadi penduduk kluang jadi kena la kenalkan dengan menda2 yang ada pemes kat kluang ni..

aku pon mcm bese juga la..oder 3 keping roti bakar yg bulat tu..3  utk aku sorang ok! hahah burok lantak xkira dah depan mak mertua ke apa xde kaver2..dah ini memang peberet aku kan..kat kl xsama la ngan kt kluang nye..sini juga terbaek

damia lak klw g sini dia suke sgt makan telor separuh masak...klw tempat lain xpernah plak dia nak makan telor separuh masak..mcm orang tua..dah abes makan tu singgah kaunter KTM bli tiket balik KL, kalau datang tu naik bas, balik naik keteapi saje nak bg mia merasa..aritu dia naik keteapi kecik lagi..

nasi lemak 70 sen sedih...sambal je ada padan la ngan rege hehe tp sedap woo
 
 ni la MIL saya



terbaekk
l

k




k


Published with Blogger-droid v2.0.4

16 ribu orang memberikan idea bernas:

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

Nasi tu sikit..
Tp sambal dia mmg nampak sedap btoi ler..
Mst pedas nih.. ;)

watyz said... [Reply to comment]

wa.. seronok nampak.. heehehe

noorzie said... [Reply to comment]

nmpk sedap tul roti 2...ape inti eh kak??

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

alahai nana ...lama tak makan kat sini....

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

ooo..MIL nana skang dah ikut amrul dok kluang eh..mmg amrul kat sane dok menyewa sorang2 ker..nway, smpai skang tk pernah jejak lagi kluang railway station nih..padahal ada jek turun kluang ke umah abang..=p

Falsya said... [Reply to comment]

nak watb keje gile lagi panggil kiteorg..asyik nengok gambo jer..makannye idok lg..nak cik mak!!..

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

over tau mia!!

~ana~ said... [Reply to comment]

nana, naik ketapi dr kluang to kl brp jam erk..

Nana said... [Reply to comment]

@Salina@IbuAqil
Nasi 70 sen je jehehe
Sambal dia jenis garing pedas tp sedap gile

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
Sonok la jumpe yg tsayang

Nana said... [Reply to comment]

@noorzie
Mmg sedap gile ada butter dia slice pastu letak kaya

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Alahai nape xg sini hehehe kita klw g kluang wajib woo mkn sini

Nana said... [Reply to comment]

@Lily@MamaZaraZareef
Ahh mil dok ngan amrul
Selama ni mmgmamrul menyewa kat luar sorang2

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
Wokeh bereh nnt kita plan g dua malam je jadi la
Jumaat gerak sabtu blk heheh

Nana said... [Reply to comment]

@~diAhOntHeblOg~
Welll mcm xbese

Nana said... [Reply to comment]

@~ana~
Lama ana 6 jam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...