MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, April 17, 2012

2 minggu lagi

2minggu ke?tak sampai 2minggu pon, 11 hari lagi je .kad jemputan perutusan dari raja sehari dah dapat...tak tahan tu siap tulih WAJIB HADIR!
kalau ko xnak hadir tu namanye bole putus kawan hahaha...baju dayang2 pon dah siap lepas di oter..tak sabar plak nak menunggu majelis nye si nana...

yang pastinya kami ni akan berkampung kt umah nana..xle nak datang mcm tetamu biasa..semoga majlis dirancang akan berjalan dengan lancar

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sorang2 kan join club..pas deah la pulak la kan...kikikikiki....

Falsya said... [Reply to comment]

tp baju aku kene anto alter lagi dan lagi..damn u akak..uwaaaaa...;(

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

tahniah nana keding....

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

Bestfren nana masing2 dh or nak kawen. X lame lg turn damia dpt bestfren pulak lah kan. Smoga masing2 cpt dapat baby..hihihi

Mr Lonely said... [Reply to comment]

walking here with a smile. take care.. have a nice day ~ =)

Regards,
http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

mummy_ayu said... [Reply to comment]

mesti meriah tu..best la korang!!

Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply to comment]

selamat pengantin baru ye nanti...bestnya bff nak kawin dah

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

selamat lagi sorang...
pasni tggl deah pulak..

laaaaaaaaaaaaaaaaaaama lagi mia pulak, haha!

watyz said... [Reply to comment]

x dpt pon kad.. kecik ati... hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...