MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, April 18, 2012

al-fatihah..


Walaupun saya tak mengenali si mangsa...tapi saya sangat sedih mendengar cerita nana keding, kerana mangsa yang terlibat dalam kemalangan maut pagi tadi merupakan boz tempat dia bekerja.

Yang sedih tu...isteri nya telah meninggal di tempat kejadian..keadaan jenazah hancur dari paras kepala ke pinggang akibat digilis lori...allhuakbar..walaupon tak mengenali arwah..tiba2 rasa sebak bila nana kata..anak nye yang kecik masih menyusu badan...dua orang anak mangsa masih kecil...masih tak mengerti apa2...sorang umur 3 tahun, sorang umur setahun.

Menurut berita yang dibaca kat fb, orang yang melanggar dan menggilis mangsa sehingga menyebabkan kematian masih belum ditangkap.jangan nak lari wahai pesalah..kalau kat dunia kau lepas kat sana kau terima lah balasan nya!

Al-fatihah buat mangsa...

Published with Blogger-droid v2.0.4

13 ribu orang memberikan idea bernas:

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

al fatihah... sedih la bc :(

Falsya said... [Reply to comment]

Al-Fatihah..sebak aku td tau..bertakung air mata tetibe je rase aedih sgt2..xsanggup aku nak tatap lama2 gambar yg nana keding send tuh..;(

Lady Rina said... [Reply to comment]

al-fatihah buat mangsa..pesalah tu takkan aman selama2nya..

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

Al fatihah...
tak dpt digambarkan rasa sedih ni, huhu!
berat mata memandang
berat lgi bahu yg memikul sengsara

moga suami arwah sgt tabah hadapi hari2 mendatang bersama anak2 nye

igt anak2 nya yg masih kecik lagi la terasa sedih!

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

Innalillah..aduhai..xblh byglah gilis2 tu nana..sedey sgt2..

SyUhAdA said... [Reply to comment]

sedihnya..al-fatihah..

Nurul Akmal said... [Reply to comment]

Ya Allah Al-fatihah..

ieda said... [Reply to comment]

aduhh takziah buat kjeluarga ..
san sgt2 sedih bila baca nie
semoga keluarga mangsa tabah

ieda said... [Reply to comment]

aduhh takziah buat kjeluarga ..
san sgt2 sedih bila baca nie
semoga keluarga mangsa tabah

Em's Family said... [Reply to comment]

alfatihah, sangat tersentuh bile tahu anak dia masih menyusu

amiey lee said... [Reply to comment]

alfatihah....
sedehh sgt baca hal ni...
aku smpai cite kat laki aku bergenang air mata aku

memang sedehhh

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said... [Reply to comment]

al-fatihah... siannya anak2 masih kecik .. bf pulak tue .. kejam la org langgar tu lari gitu jer

nanakimie said... [Reply to comment]

al-fatihah....semoga arwah tenang disana....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...