MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, April 21, 2012

apa kata anda?


saya kata mereka sangat seiras! macam kembar..apa pulak kata anda??hehehe..

ini la dia punca aku hilang fokus masa nengok street dance 2...
keluar je heroin dia tros aku cakap eh macam GIE!
memang sejibik sejibon kan?kan?hehehe kelasss ko gie...sebijik retis antrabangsa
nama dia Sofia Boutella
eh mcm nama nenek aku...SEPIAH ALI hehhe...


saya nak otograp...hehe
kurus gilak kan time ni wahahah malu nengok!


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

7 ribu orang memberikan idea bernas:

nur anis said... [Reply to comment]

sama la...:)

Lelord said... [Reply to comment]

huhu gambo yg ke-3 tu aku tgk nmpak sesangat samanya

mama tisya said... [Reply to comment]

mmg iras gie..kelas gies..hehehe

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

wahhhh... pemes gie...
mmg nmpk sama...
gie.. nak sain... hehhee

::CIK LYNN:: said... [Reply to comment]

haah...lbih krang je...cm copy n paste...hehe

mummy_ayu said... [Reply to comment]

ah ah..memang ada iras la..glamour Gie... nak tgk cita nie....

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

haah lar same..pelanduk dua serupa...artis antarabangsa plak tu..klass ko jah..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...