MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, April 21, 2012

bob kuman meninggal??


kecoh kat fb orang update status bob kuman meninggal...tekejut jugak dengar...cecepat google...ada la jumpe satu blog je yang wat entry tu pon tak sahih kebenarannya....

tak lama tu kawan kolej si aie spin update status kata bob hidup lagi...
 kalau info yang aku dapat dari aie aku percayalah..sebab aie ni di kalangan orang seni.
adoyai..lain kali kalau tak pasti kebenaran nya..jangan la cepat di sebarkan berita yang tak betul
update 2.55p.m : siap ada gambar!
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

ieda said... [Reply to comment]

adoiii bikin suspen aje ..
apeee lah duk main pasal hidup mati orang nie huhuhu

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

ada nampak kat fb.. tapi palsu katanya.. huhu

fieda said... [Reply to comment]

dorang ni wat main jer mende2 camni..

Lelord said... [Reply to comment]

aah la dia semakin sihat itu yg aku baca kat blog mazidul...
insyallah panjang usia dia kalau org dok heboh kata dia meninggal

wantie said... [Reply to comment]

sian bob, siap kena snap gambar ngan tarikh bagainya. sape la punya angkara menyebarkan Fitnah ni.

doa yang baik baik ok

AYuNG said... [Reply to comment]

ish3....mulut org mmg payah betul nak tutup!

kesian bob!

shera haifa said... [Reply to comment]

suka suki je diorang wat cerita,.

mummy_ayu said... [Reply to comment]

tak baiknya..buat kabar angin mcm nie.kesian jer dia..

ogyep yummy mellow said... [Reply to comment]

berita yang x betul tu... laju je perginya kan...ngape ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...