MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, April 5, 2012

coffe box @ sri gombak

ari senin lepas deah tetiba call ajak lepak secara mengejut...tak de plan2 main call je lagi 10 minit aku nak balik keje..pandai dia kan..klw plan awl2 bese susah je nak on hahah..klw ngejut2 gini bese mmg jadi je..rindu katanya dah lama tak beramas mesra..

pui...lama konon baru kamis lepas lepak chatime..hahah ktorg ni memang gini mana bole tak jumpe lama2 nanti masing2 angau hahaha..si nana keding nih dah lama giler tak jumpe...bizi ngan hari kraf dia..skang dah abes ari kraf bizi ari kawen plak

tempat pelepakan kami ialah kat coffe boz sri gombak, cewah skang port lepak aku memang sri gombak la..sebab dekat ngan opis..heee sini pon best sebab banyak tempat makan menarik.oleh sebab memasing menjaga badan..nak pasang badan ke majelis kawen si nana..makan kami pakat makan sepinggan, tido je tak sebantal ehhee...oder mee singapore, mak aii sedapnye! ke aku lapo sgt tu sebab sedaP? tapi memang sedap la..

coffe box sri gombak
three layer ice paling sedap aku penah minum sangat kaw! RM5
mehun singapore sedap gile RM9
;

Address:
COFFEE BOX (SRI GOMBAK) SDN BHD
NO 30G, 30-1, 30-2, JALAN PRIMA SG2,
PRIMA SRI GOMBAK,
68100 SRI GOMBAK, BATU CAVES,
SELANGOR
TEL: 03-6186 6882
FAX: 03-6186 6882
Published with Blogger-droid v2.0.4

10 ribu orang memberikan idea bernas:

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

aku jugak yg rindu dgn bffs aku..lame xjmpe ..huhu

mama tisya said... [Reply to comment]

suka fried rice coffe boz..mmg area prima sri gombak tu byk kedai mkn..slamat menerai..hehehe

mama rifQy said... [Reply to comment]

Mak aiii..mahainye bihun die!!! sampai 9 hinggit!!

tiefazatie said... [Reply to comment]

mmg nampak sedap gle!

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

2 kali dah mkn kat coffe box ni
so so jer..
rega boleh tahan jugak

Nana said... [Reply to comment]

@mama_umar_maryam
Aku ni naseb baik masing2 dekat
Bole la jumpe selalu

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
Hahah tu la psal mmg byk kedai
Baru try 3 pasni mmg kena tawaf seme kedai makan situ

Nana said... [Reply to comment]

@mama rifQy
Tu la pasal....sekali sekala bole la kan

Nana said... [Reply to comment]

@tiefazatie
Tula mahai skit tp sedap xkisah

Nana said... [Reply to comment]

@Sidratul Muntaha
Heeye bg aku mehun dia sedap
Menu lain xtau la plak
Petu air dia tu plg sedap penah mnm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...