MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, April 15, 2012

jangan lupe tengok apa kata wanita @ tv1 3 petang ni :-)

Klw ayu ibudamia xsabar tunggu nona kul 2 petang kang, aku plak nak tunggu rancangan apa kata wanita bersama zamzarina kat tv1 kul 3 petang ni.


Untuk episod arini dalam segmen ada IT blog ibudamia akan dipaparkan sebagai blog pilihan, mcm blog neena anuar & kak ina kl yang mana blog diorang juga pernah disiarkan dalam AKW.segmen ada it ni lebey kurang kul 3.40 ketas, dekat2 nak habis baru disiarkan


Alamak..tetiba nebes hahaha..mcm la kita sendiri yg masuk tv, blog je pon yg msk tv.


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 ribu orang memberikan idea bernas:

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

tengok dah.gigih la kau tggu..
tpi topik aritu pun menarik jgak
pasl autisme..

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

wewitt...ahkak masuk tb laaa...hahhahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...