MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, April 20, 2012

LELONG...LELONG..

sebenarnya kita memang ada niat nak beli beg ni sebab kita penah usha kat uptown..berkenan kaler itam...tetiba tanpa di sangka dan diduga..buah cempedak menjadi nangka...kawan kita baik hati hadiahkan dekat kita & gepren sama...jadi skang ni kami berempat ada beg yang sama cuma kaler jek lain..heee....

puncanya..kawan kita ni dia terbekenan dengan beg 25 hengget pasya sendat beli kat the mall 2minggu sudah..itu yang dia diam2 g carik kat sungai wang bukan 1 dia beli...tapi 3, untuk kita 1, deah & utuk diri dia sendiri....


tara..ini beg kita kaler pepel lagi..semestinya aii like bery2 much la kan sebab ni peberet kale kita
 
  ini beg deah kale biru

ini la beg pasya sendat yang menjadi punca segalanya hahah....

ini plak beg kawan kita yang baik ati belanja kita tu..dia semestinya la kaler ijau..dia kan pecinta HIJAU
tapi nampak cam kaler kuning kan?klw kat luar mmg kaler ijau

 mekaseh kepada kawan kita ni...yang sakitnye pon dah semakin baik..semenjak berusaha berubat dengan ustaz sardi alhamdulillah...minggu depan kawan kita ni nak naik pelamin dah..darah manis kawen kita ni...mekaseh yea kawan..kasi kita adiah..muahh love u

perasan tak?seme beg2 diorang tu disnap dalam kete hehehe..tu sebab..kita whatspp diorang suh diorang amek gambo beg memasing pastu kasi kat kita..masa tu diorang tengah drive nk balik keje...jangan tiru mcm diorang tau..memandu sambil amek gambo hahaha..no..no..no bahaya gegerl 

Published with Blogger-droid v2.0.4

17 ribu orang memberikan idea bernas:

Cik Wanie Ghani said... [Reply to comment]

cantiknya beg pepel tue,
sbb wanie kan hantu pepel,
hihihihi

Falsya said... [Reply to comment]

wahahahaha...dh x lama dh kan nana keding nak kawen..baju akuuu!!!!!!..

Gieyana said... [Reply to comment]

cantik..sedondon uols cuma beza kaler jer...:-)

fazilzura said... [Reply to comment]

boria abis...


bakal panten dh sihat ye. , alhamdulillah

fieda said... [Reply to comment]

ctk beg tu...amboi same jer ye..tp paling cumil kaler pepel la sbb kita pun minat pepel..

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

lorrr.. igt btul nk lelong td, haha!
ala...mesti cantek manis nana keding jadik panten nnt, huhu!
tumpang gembira :)

hepi wiken uols! :)

SyUhAdA said... [Reply to comment]

suka kaler biru tu..

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

cantik yg cekelat.. hehehe

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

sehati sejiwa heheh

shera haifa said... [Reply to comment]

chantek betul.. like

Cik Bambam said... [Reply to comment]

suka yg kaler biruuu!! kak diah punya ehhh??!! ahhahah.. kak diahhh! pinjamm! ahhahaha

watyz said... [Reply to comment]

cantik beg korang kan. bertuah dpt kawan2 gini kan... hargai lah... :)

mummy_ayu said... [Reply to comment]

ah ah..ingat tul2 nak lelong..cantik la.kirim leh?

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said... [Reply to comment]

mmg sehati sejiwa sepattern la korang ni..
shanteeekkk!

mama tisya said... [Reply to comment]

sedondon beg...hehhe

odah said... [Reply to comment]

salam terbekenan akak kat beg tu. smlm jaln2 jumpa..terus mulut sebut ehhh beg depa niii.. pegang n belek2 cantik..rm30 mahal rm5 dr korang...

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

ade org nk pinjam beg ai...nyampah CB..hahahahahahahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...