MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, April 19, 2012

manik dah siap jait

aritu kan baju dayang2 dah siap, tapi nye ada sikit masalah..bila mana baju aku ketat, baju si pasya plak beso aiseh men..akak ni memang nak kena sekeh...dah la bayo mahai2, dah tak pasal2 kena oter plak baju tu..ok la anta oter siap dah...minggu lepas g amek try baru ok, ngam tak ketat.

memandangkan baju tu kosong je kan..jadi untuk menaikkan sedikit seri, aku suh la kakak aku jaitkan manik skit kat bahagian lengan...nak buang kat bawah baju tu tak daya la aku..hahah sebab lace pink tu semeter RM19, semeter utk tangan je...kalau nak buat bawah baju tu mau semeter lebih gak kot tak pon 2 meter...xpela..kasi buh manik kat tangan je la...

damia punye plak akk aku jaitkan manik kecik2 kaler pink purple mengikut tema kawen nye si nana...dua2 dah siap jait manik dah..aku ni tudung je blom bli lagi

 baju before di makeover

 tara...ini hasilnye bile dah di manikkan..baru la berseri sikit

mia nye sweet je kan..aku tak reti la wei nak jait manik mcm ni nak blaja juga la nanti

ini aku nye, lace tu memang dah siap ada manik, tapi akak aku kasi tambah sikit manik krim tu naik seri kata dia..ini jenis lace yang siap ada manik tu so just jait je kat lengan..

 aku baru perasan zip baju aku kaler biru..masa amek aritu serius langsung tak perasan..adoi akak ni wat keje memang tak senonoh...zip kale krim dah abes dia main tibai je kaler biru..memang bangang...memang nampak la..ada kaler biru skit kat bahagian luar zip tu..xpe la kak..ni pertama dah terakhir aku anta baju kat kau


Published with Blogger-droid v2.0.4

18 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

ALAHAI MACAM2 LA AKAK TUKANG JAHIT TU...MMMM...SABO JE LA..PASNI TAK YAH LA ANTO KAT SITU LAGI...SILA PANGKAH

atty's said... [Reply to comment]

nana nya baju pakai lace pink tu sweet sgt..terbekenan ler pulok..

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

hehehe...takpelah, yang penting cung cung cung ahhhh

mummy_ayu said... [Reply to comment]

tak baiknya..amik upah jahit baju tu biar la betul2..baru la berkat upah tu..

ye la..naik seri baju tu bila letak manik2 & lace tu..cun2..

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

lor..zip lak kontra..dr zip tersembunyi jd perasan lak baju tu ada zip

Falsya said... [Reply to comment]

akunye baju xde siap alter lagi..damn u akak..

watyz said... [Reply to comment]

sweet nye baju mia. even ko kata x reti jahit manik tp cam tu pon dh nmpk cantik weh...

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

nana: kalau jahit manik kat tgn tu je agak2 berapa ek.tp bukan kat sini la...nk tahu harga semasa...

eRiNsZ said... [Reply to comment]

manik yg dah siap pon ader jual nana.. ikut meter.. mg sengsuei la utk bebudak.. tinggal jelujur jer hhihi... meh aku tlg jotoshkan makcik tkang jahit tu sesuka atie jer....

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

mmg tmbh manik tu trus naik seri baju dayang2! apolah tukang jahit tu,nk niage ke xnk tu

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Mmg pangkah dah sue banyak wat salah

Nana said... [Reply to comment]

@atty's
Heheh tq kak..

Nana said... [Reply to comment]

@♥cikmOt♥
Seb baik bile transform lega rasa ati

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
Upah nye mhal
Skli jait itu xkena ini xkena

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
Tau xpe
Klw duduk renggang mmg nmpk zip tu kalee biru

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
Ahas br siap sya redho je la

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
Tu bukan au jait la..kkak aku jait

fazilzura said... [Reply to comment]

ayok zip wrna BIRU ????

kalau x nmpak blasah je, kalau nmpak huhuhuhuhuhu sodih ..

sweet nye manik kt bj mia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...