MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, April 19, 2012

menang 6 keping tiket wayang LOCK OUT

heee..suke..memandangkan tiket wayang dah naik harga skang kan..makanye aku lenjan join contest adiah tix wayang..ok cite ni memang antara cerita yang aku nak tengok..tu pasal join banyak nama...cam bese la gile kuasa kan..guna semua nama yang bole di guna...sangkut la 3 nama..dapat la 6 keping tiket cerita lockout...tak yah susah kerah otak buat slogan.contest2 kat asia media tv seme tutup mata je bole buat hehee...

tq asia media tv..tak terkira dah aku berapa kali ntah menang kat asia media tv ni...dok umah goyang kaki..tau2 tiket wayang dah sampai umah.bila2 bole tengok & yang paling penting kat mana2 wayang bole tengok... kalau convert cash total harga tix ni RM84 save duit aku..heheh...



kemenangan ke-13 utk 2012

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

Falsya said... [Reply to comment]

alamak aku lupe nak email yg battleship tuh la..

Myra Jay said... [Reply to comment]

Tahniah ye..
Rezeki tu :)

AYuNG said... [Reply to comment]

perghh...untung betul nih! hehe~~

atty's said... [Reply to comment]

bertuah nana..dah lah harga tiket wayang dah mahal skrg nie

fazilzura said... [Reply to comment]

cite ni cm besh je kan

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
Email cepatttt

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay
Tq...slamat duit hahah

Nana said... [Reply to comment]

@AYuNG
Luck je ni :-)

Nana said... [Reply to comment]

@atty's
Tu la pasal kak mahai gile tix skang ni

Nana said... [Reply to comment]

@fazilzura
Sebab best la aku masuk banyak nama :-)

mama tisya said... [Reply to comment]

mmg best dpt tiket wyg thru asia media...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...