MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, April 13, 2012

menang dinner @ RBB untuk 5 orang!

 alhamdulillah..syukur atas rezeki allah....aritu nengok kat FB rawang burger bakar ada contest, senang je dia suh komen saya suka makan rawang burger bakar..pemenang akan dipilih random je seramai 3 orang..aku nengok ramai yang join..memang dah tertulis rezeki aku kot makan burger ni..sebab aritu memang nak g try rawang burger bakar ni..tapi nengok orang q ramai gile mcm kaw-kaw burger bakar tu kensel tu hehe.

hadiahnye..dapat makan burger ombak rindu untuk 5 orang, aku dalam kepala ni xde lain dah ingat nak bawa girlpren je..nana, deah,falsya, aku & mia dah cukup 5 orang hehe...tapi nye dinner percuma tu ari sabtu ni plak..dah la malam sabtu ni nak g tengok upin ipin hadiah beday mia dari hiptv tu..nengok la mcm mana nanti kot bole kawtim ngan rawang burger bakar mcm mana.

pagi tadi dah dapat msg dari rawang beger bakar..dia suh call owner dia untuk booking tempat..aku pon dah call..cakap nak datang makan lewat skit sebab nak g tengok teater upin&ipin patu baru bole g makan beger, aku tanya dia..saya kena beratur panjang juga ke?dia kata tak payah nanti bagitau je nama awak kita sediakan tempat wah! kelas gitu haha..aiseh tak saba plak nak makan rawang beger bakar tanpa perlu beratur bersama gefren tersayang hehehe...

syukur rezeki!

beger ombak rindu dia kasi nanti, jangan jeles mat haron..muahahhaa
untuk pengetahuan korang..kaw kaw burger bakar & rawang burger bakar ni tak sama tau..untuk sape2 yang nak nengok kat mana lokasi rawang burger bakar bole masuk FB diorang

kemenangan ke-12 utk 2012

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

21 ribu orang memberikan idea bernas:

Myra Jay said... [Reply to comment]

Sedapnyer... Tahniah ye :)

mama tisya said... [Reply to comment]

meriah burger ombak rindu..smlm ingt nk p try tp tk jd..hehehe

Cik Bambam said... [Reply to comment]

bestnya kakkk!! huhuhu.. tahniah!!

watyz said... [Reply to comment]

tahniah!. wa.. best nye makan beger ombak rindu gitu... :)

Sherwiena Muzzawer said... [Reply to comment]

salam kenal. sedapnyeee..nak jugalah..hehehe
tahniahh yee..:D

atty's said... [Reply to comment]

Tahniah nana..jgn lupa update pasal burger bakar nanti ye.

syanasaid said... [Reply to comment]

ko nnt amik gambar close up sket tang daging dia ek
kasi aku jejeh kt depan pc ni

bunga_rose said... [Reply to comment]

tahniah.. leps ni review ek sedap ke tak begenye..

mummy_ayu said... [Reply to comment]

congrats!! murah rezeki tul Nana nie..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats nana!!!

tiefazatie said... [Reply to comment]

wah..best tue..tahniah sis!

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay
Tq...

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
Hahaha dpt pon makan kan

Nana said... [Reply to comment]

@Cik Bambam
Tq..

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
Tq... :-)

Nana said... [Reply to comment]

@Sherwiena Muzzawer
Hai salam kenal juga

Nana said... [Reply to comment]

@atty's
Ok harus kak :-)

Nana said... [Reply to comment]

@syanasaid
Hahah tunggu aku update

Nana said... [Reply to comment]

@bunga_rose
:-) bereh

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
Alhamdulillah...rezeki

Nana said... [Reply to comment]

@tiefazatie
tq ifa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...