MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, April 20, 2012

menang tiket battleship

 yes!! menang juga akhirnya tiket battleship..memang NAK sangat tengok cite ni sebab rata2 orang kasi review cite ni BEST GILE!..mcm bese la..nak menang kena masuk banyak nama..hahaha..aritu kat FB hiptv wat contest battleship, aku masuk nama gefren seme, nama amrul, aku & adik aku...last2 yang sangkut nama pasya...

kat hiptv ni pemenang setiap kuiz hanya 3 orang je dipilih...yang aku kenal ayu rafikah je yg menang lagi sorang tak kenal...ni kali ke-2 menang kat hiptv, aritu menang tiket teater upin &ipin

tak sia2 buat banyak nama..sangkut juga 1 hehe...pening kepala aku fikir slogan...arghhh tekanan perasaan heheh...



kemenangan ke-14 utk 2012
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

atty's said... [Reply to comment]

wah besh nana..dpt tiket free utk battleship..citer mmg besh sgt2..

Lin Azlina said... [Reply to comment]

cerita tu best giler

Falsya said... [Reply to comment]

aku dh email utk respon..tp dieorg x respond balik je..canner?..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

MMG BETOI2 GIGIH NI...KAWAN 2SUE PON KATA BEST..TP AKOB MACAM TAK DA HATI NAK TGK SEBELOM NI...MMM...AGAKNYER DIRI TU TAU KOT...NAK SAKIT..MMMM

Salina@IbuAqil said... [Reply to comment]

Best cite ni yang..
Kami pon rasa mcm nak tgk lg..
Aqil siap tepuk2 tgn dlm wayang waktu last yg "manusia" menang tu..
Agak x logik cite sbb kapal "manusia" vs kapal "alien" cam selalu tu le..
Tp ttp besttttt cite dia.. ;)

~diAhOntHeblOg~ said... [Reply to comment]

best wooooo cpt g tgk

Nadratul Syazwana said... [Reply to comment]

macam hari hari mesti menang je nih? haha

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

tahniah nana....


nana ni slalu menang hadiah...ajar la faz sikit....nak gak menang tiket itu ini :)

murah rezki nana

~ana~ said... [Reply to comment]

tahniah nana, aku tgk last week cite ni..best gile aku rasa....murah rezeki ko dpt tiket free..:)

mama tisya said... [Reply to comment]

rmi yg ckp cite ni best

Iam Yanty said... [Reply to comment]

nak ikut! wlaupun dah tgok =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...