MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, April 6, 2012

mirror mirror

ari sabtu lepas g BTS, kengkonon nak tengok John Carter, tapi tayangan nye ada 2 time je, kul 11 pagi ngan kul 6 lebey, oleh sebab xde banyak pilhan masa, aku pon tibai la nengok cite mirror mirror, aku memang suke cite genre gini..cite fairytale gitu kan memang suke la..cite cinderella, snow white serta seangkatan dengan nya..

permulaan cerita agak slow..tapi makin lama makin best...& apa yang aku bole katakan cite ni memang sangat best! lawak sangat..julia robert jadi mak tiri snow white..pelakon yang jadi snow white tu comei je...inesent je muke.part paling seronok tengok bila keluar orang2 kerdil dengan kaki palsu.

memula amrul nampak cam bosan je..tapi dah masuk part orang kerdil tu, cite tu bertambah menarik.kostum dia warna warni..memang menarik je nengok, kali ni snow white dia tak bodoh g makan epal nenek tua kasi...dia suh nenek tua tu dulu makan..sebelum dia makan..hehe cite ni versi snow white bijak

tiket pree
 
 snow white dia cun sgt
 

tak sabar nak tengok cite ni SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

18 ribu orang memberikan idea bernas:

mummy_ayu said... [Reply to comment]

best ek...nak tgk gak..tapi tak tgk2 lagi..emmm

tiefazatie said... [Reply to comment]

best kan cte mirror nie..hee
tp lg best tue tiket free tue!hee

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

teringin nak tgk..

fazilzura said... [Reply to comment]

ko dpt tiket pree lg? besh2..

aku dgr pun cite ni cm besh ... ingt nak pi tgk weekend ni

fazilzura said... [Reply to comment]

ko dpt tiket pree lg? besh2..

aku dgr pun cite ni cm besh ... ingt nak pi tgk weekend ni

fazilzura said... [Reply to comment]

ko dpt tiket pree lg? besh2..

aku dgr pun cite ni cm besh ... ingt nak pi tgk weekend ni

syanasaid said... [Reply to comment]

mcm best jek
:-)
aku pn suke cerita gini2

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

banyak pulak versi snow white ni kan//....

amiey lee said... [Reply to comment]

wahhhmcm besttt aja...tak sabar nak g tgk gak ni

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

citer yg last tu aku nak tgk
kaur time arijadi aku dgn org tua..
beb..
ape cer ko dgn nett?
citer aritukan yg ko citer kat aku?!

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
Best sangat..puas ati

Nana said... [Reply to comment]

@tiefazatie
Hahaha tu la dpt plak tix pree lagi best hhhah

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
Sgt rekemen!

Nana said... [Reply to comment]

@fazilzura
Heheh adiah contest.
Best cite ni wajib tgk k

Nana said... [Reply to comment]

@syanasaid
Heheh sama la kisah dongeng gini dr jaman skolah suke nengok

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Tu la psal xsaba nk tgk

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
Mmg best sila tgk k

Nana said... [Reply to comment]

@Sidratul Muntaha
Cite apa lg kisah hot tu la hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...