MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, April 20, 2012

mulut longkang...

Sebenarnya dah lama aku nak wat entry ni...draft2..pastu delete..xpela kira masih bole bersabar dengan dia ni...tapi lately aku perasan dia ni kemain menjadi 2 bile mengomen....

Walaupon ada kalanya bukan dia komen kat aku, tapi bile terbaca komen dia kat page kawan2 aku rasa dia ni dah makin melampau...

Kepada awk, orang yang di maksudkan, siapa dia biarlah aku sorang je yang tau...

Tolong la sebelum melontarkan kata2, sebelum nak buka mulut...fikir..fikir la sedalam dalamnya adakah kata2 awak tu sedap di dengar... Fikir la..apa perasaan orang yang awak komen bile baca komen awak yang sangat tulus setulus hati tu...kalau awak tak suka diam je sudah!.kemain lantang mulut awak kan, macam awak tu perfect sangat....

Kang kalau nak tegur terang2 kang ada yang terasa plak kang..saya ni bukan xpernah di komen lantang dengan awak, pernah...tapi saya sedar diri pon. jadi tak usah la awak tanya eh kenapa badan ko gemok ni? Lepas tu..kat orang lain pon selalu je dia utarakan soklan kenapa  yg sama? Tak paham la saya....agaknye awak ni xsedar kot yang awak tu pon 2x5, pastu suka nak kondem tak lawa la pesen apa la..

Kemon man...ni soklan sensitip ni...mcm la awak tu slim sangattt la kan nak kata saya ni berisi, awak tu lagi berisi dari saya tapi xpernah pon saya komen wei...gemok nye kau...saya gerenti awk pon mesti tak suka kan kalau saya komen mcm tu...

Bawa2 sedar diri la kawan...aku tak tau bila dia ni nak sedar..sebab setiap apa yang keluar dari mulut dia seme ayat yang sangat tak sdap di dengar...yallah...semoga kau buka kan hati hamba mu itu untuk berubah...kau sedar kan la dia yallah...

Ada ke yang terasa?jangan risau...orang yang dimaksudkan bukan komen di blog....cerita ini dari halaman muka buku tett dah kasi clue kat situ.hahahaha lariiiiiiiiiii....

Published with Blogger-droid v2.0.4

7 ribu orang memberikan idea bernas:

umialya / tini said... [Reply to comment]

sabar ek, mmg ader org cenggini, dia aje yg betul, org len semua salah..

ieda said... [Reply to comment]

ohh selamat bukan di blog ekkeke .. manalah tahu adakalanya kita x sedar nana , ada ke tersilap kata .. memang kena hati2 melontarkan kata , walau kita seikhlas mana , kita x tahu org suke atau tidak , kalau x suke jgn komen .. tgk aje .. pastu blah kan .. ;)

akk dah lama x online FB sbb x suke benda2 macam nielah .. serik dah .. malas nak buang masa dgn FB , lebih baik layan blog , dlm pada masa yg sama leh jugaaa dpt duit kann .. ;))
'
nak lari jugakkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Em's Family said... [Reply to comment]

huhu.. garang tu kakak kite kali ni :)

atty's said... [Reply to comment]

kty yg gemuk ni pun,kalo org kata gemuk,i sentap..hihi

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

riso kalu 'org' itu adalah kite je
hehehe
rase2nya bukan =p
kan?kan? :)

Pinkjambu said... [Reply to comment]

hahahaha.. nak buat entry yg sama gak le.. kekeke

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said... [Reply to comment]

sape tue?????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...