MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, April 15, 2012

roti telo bersusu & butter


Tetiba datang kerajinan pagi ni...sebenarnya bukan rajin tapi lapa hehehe....korek2 dapor ada telo ngan roti, jadi la wat roti telor.tapi roti telo ni lain sikit je dr roti telo bese sebab dah kasi renovate skit nak bagi sedap

Bahan2:

Telor 5 bijik

Roti 9 keping (telor 5 bijik mmg utk roti 9 keping jek)

Gula satu sudu

Susu pekat 1 1/2 sudu

Butter utk sapu atas koli...

Campo je bahan seme tu dah settle..klw kurang manis tambah skit gula, aku suke manis2 tp jangan melampau manis ye xbaik untk kesihatan...

Ok jemput makan....mia kata eh sedap la mama buat...tok wan tak reti buat hahah bab bodek mmg no 1

Published with Blogger-droid v2.0.4

4 ribu orang memberikan idea bernas:

Lady Rina said... [Reply to comment]

sekali sekala makan roti telur best gak...akak bfast nasi goreng je tadi..:)

LYAfrina said... [Reply to comment]

menu y simple n sedapp

Sherwieyna Muzzawer said... [Reply to comment]

I suka menu ni memang sedap. I teringin nak makan lah pula terliur tengok gambar tu..hehehe

cik chinta said... [Reply to comment]

err...terliur. terasa nk bli roti esok. alahaii..kompom tambah lemak lg kat badan tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...