MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, April 3, 2012

sejarah berulang

 aritu kan menang kat tupai tiket filem bunohan...masa dapat tiket ni esok nye terus cek kat TGV waktu tayangan nye..ingat nak g tengok juga la kan..dah dapat tiket pree walaupon xbape minat genre filem gini, udah dapat tiket pree xde hal nye layan kan aje heee

sekali cek2 udah xde tayangan kat semua branch TGV...mangkali cite ni xbape dapat sambutan kan..tu pasal xde tayang dah kot atau pon sebab dah lama pon kuar kat wayang tu da abes tayang.aish.tupai ni kot yea pon nak kasi orang tiket pree tu agak2 la..cite dah abes kat wayang dia nak kasi dah tu kejadah apa nak tengok nye??

ni kali ke-2 dapat tiket wayang yang udah abes tayangan nye...petama dulu cite abuya, faizal husin juga berlakon nye..aish ni badi faizal husin ke ni hahaha...

aku ada email kat tupai..bagitau cite ni dah tak de tayang kt TGV ntah sampai ke arini blom reply..xpela..klw diaorang xganti ngan tix lain xkisah la kan anggap je la xde rejeki

Published with Blogger-droid v2.0.4

17 ribu orang memberikan idea bernas:

MRS. K said... [Reply to comment]

aku menang 3 tiket, satu cite je leh tgk.. yang lain tu burn je la.. huhu

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

lama dah aku tak nengok wayang....

Falsya said... [Reply to comment]

wan dh siap download cite bunuhan nie..ade lagi ke na dieorg tayangkan....aku rase mcm x penah nmpk je cite nie kuar kat cinema..

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

belum berkesempatan nak menonton BUNOHAN..

amiey lee said... [Reply to comment]

hmm apala depa ni tak alert langsung..wei aku tension la main semalam aku masih tak reti...laki aku bantai gelak aku lukis lemang tu dah rupa mcm apa je..sengal tul

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

harap2 nana dpt hadiah ganti

fazilzura said... [Reply to comment]

beb , aku x penah nmpak iklan cite ni kuor kt wyg pung..

xde org nak tgk kut... or xde market..

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

bunohan ni boleh tgk full tgk master.com

Nana said... [Reply to comment]

@MRS. K
adoi..ni la masalah klw dpt tix yang ada title
lenkali kasi la open tix kan..
aku bese dpt tiket yg ada title ni banyak yg burn je

Nana said... [Reply to comment]

@♥cikmOt♥
hahah kena puasa wayang juga kan

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
ada..kuar wayang
tp aku xde niat nk tgk
sebab xminat genre filem ni
takut tak paham
tp dah dpt tiket free ok je nk tgk hahahaa

Nana said... [Reply to comment]

@AdaM Hawa
heheh kat ceritamaster dah kuar

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
hahahah buruk2 pon aku bole teka ok la

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
tak de respon mz..

Nana said... [Reply to comment]

@fazilzura
ada..aku ada tgk kat gsc ngan tgv
tp cite ni dah lama kuar
awl bln 3
maybe xdapat sambutan
tu dah stop

Nana said... [Reply to comment]

@Sidratul Muntaha
memang tak tgk la kot hahaha
sebab aku rasa mesti aku tak paham
ini kan sebab dpt tiket free je buat aku rasa nk tgk
klw nk tgk on9 rasa aku tak tgk la kot

mama tisya said... [Reply to comment]

kureng sambutan tu psl tk byk tayangan kot...kalo dpt ganti tiket baru best kn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...