MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, April 5, 2012

suka main menan lelaki

damia ni kan..dia memang suka main mainan lelaki....kadang tu bukan kita yang ajar belikan dia menan mcm kereta ke, helikopter ke, pistol ke..masalahnye dia yang beria2 nak menan tu...abes kang klw aku tak beli kang mau dia bguling kat soping mall plak kan? ( so far xde lagi la perangai berguling2 ni..berani mia nak guling?hahaha...kang aku jadik hulk baru tau)

abes kan..dah kalau anak kita nak yang itu terpaksa la juga mak nye membelikan..eh tak..tak menan memang mak dia xpenah beli sebab aku memang tak suke beli mainan...aku lagi suka blikan dia buku, color pensil..menan kejap je kang dia main jahanam..besenye insan yang sangat baik ati membelikan menan utk mia tak lain tak bukan amrul lah...anak tak minta pon dia yg baik ati oper...

 tapi walaupon mia suka menan kereta2 seme tu aku akan pastikan kereta yang dibeli tak la yang jenis besar gedabak..sebab tak sesuai la kan budak pompuan main kete..aku peratikan mia ni dia main mcm budak besar...tak de nye nak main masak2...main anak patung tak de la..abes dah membesar ngan anak2 buah aku yg dah besar.

ni la antara kete2 menan dia...kemain baik dia susun mcm atas jalan raya kan
terjumpe artikel ni..menarik utk di share
 

Published with Blogger-droid v2.0.4

14 ribu orang memberikan idea bernas:

mummy_ayu said... [Reply to comment]

nasib Iris tak ngikut Abang Ian dia..
more ke anak patung & masak2..
tapi kadang2 tu ada la..join gak abang Ian dia main car segala..and Abang Ian pun..ada gak join main masak2..
share2 mainan la katakan.

Myra Jay said... [Reply to comment]

Takpe nanti dah sekolah okla tu kot :)

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

huhuhu~ damia ni mcm2 la.hehe~ tp mmg ada jenis cmni. ntah2 ikut perangai ibu dia kot.hehehe~ gurau je ek.

apa kata nana main masak2 dgn damia. ajar dia masak dgn mainan.

Falsya said... [Reply to comment]

alaahh..bdk2 biasa la tuh na..skang nie mainan xikut gender..janji ko ade ajar die part girlish2 dh la..

amiey lee said... [Reply to comment]

wahh bagus2 info yang memang bagus ni wei..aku suka baca..aku sebab ada dua2 so kna ikut memo ko ni heee ;p

fazilzura said... [Reply to comment]

geng dia ramai boy kut beb ???? terikut2 le tu

mama rifQy said... [Reply to comment]

kalo iqy lak..suke jugak menan.tapi xde la obses sangat..die tukang jahanam kan mainan..serah la kat die..mmg sekejap je rosak

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
Klw mcm tu xpe sebab dia ada abang
Ni menan tu dia sendiri yg main
Main masak2 mmg dia xpenah la main

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay
Mmg la klw dh besar xde la nak main kete

Nana said... [Reply to comment]

@Cik FaRiZaM
Hahaha mama dia nak main masak2 mmg dalam mimpi je la...heheheh

Nana said... [Reply to comment]

@Falsya
Tp mia ni xsuke ke arah girlish aku nengok

Nana said... [Reply to comment]

@amiey lee
Tu la pasal aku tepek sini sebab aku suke info ni

Nana said... [Reply to comment]

@fazilzura
Tak juga kt umah mak aku ramai pompuan

Nana said... [Reply to comment]

@mama rifQy
Hahaha sama la mcm mia...menan kejap je tahan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...