MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, April 27, 2012

tunang ustaz don

untung la hai..sape yang bertuah jadi tunang ustaz don ni, dah la ensem, stylo..tinggi ilmu di dada...
melepas la gadis2 di luar sana bile dapat tau ustaj stylo dah bertunang hehe..


gambar tunang ustaz don daniyal


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ribu orang memberikan idea bernas:

syanasaid said... [Reply to comment]

mmg bagus ustaz don ni
aku pn berdoa iman jd gini da besar nnt
hensem, stylo tinggi ilmu di dada

Rahmah Ram Ram said... [Reply to comment]

bertuah badan sigadis dapat pembimbing yang lengkap ilmu agama dapat membimbing hingga ke akhirat...

fieda said... [Reply to comment]

wow..tak sangka kan..syp2 jer..

zh-ena said... [Reply to comment]

comel

ieda said... [Reply to comment]

tulah .. ustaz comel .. tunang dia kurang jelas .. macam berkulit gelap yee tunang dia ..

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

moga kekal hingga ke jinjang pelamin...
baya nana kan ustaz stylo ni?

fazilzura said... [Reply to comment]

sodih ler wanita2 di luor sanun ye psl ustaz glam ni dh jd hak org lain ..


emmm awat aku tgk tunang dia nye muka cm grg semcm je

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

tahniah ustaz don.. suka dia!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...