MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, May 4, 2012

1 mei orang cuti, tapi aku keje

orang lain sedap bole tido2 bangun lambat masa labour day kan?aku tetap bangun pagi mcm biasa..sebab ada keje overtime hehehe....kami kena anta perantin g epot..diorang nak g animun kat hawaii..hahaha....kul 8.00 kuar umah amek deah, pastu g amek pasya tros shoot g epot..on the way separuh jalan tu jumpe si nana & kbob pastu konvoi sama2 g subang epot

diorang ada amek sorang photog yang di bawa khas dari KL khas untuk amek gambar2 hanimun diorang...photog ni fomfuan...bez gile ok...sebab perantin sponser seme..janji kena amek gambo meletop2 haha...


 muka suci murni seme di waktu pagi
 ini la photog deme yang ngekor g animun sekali hehehe

 muke tak semenggah masing2 kan..muke pagi2 memang mcm gini hehee
sebelum gerak bekpes dulu kat mcd..alamak beznye bole nampak private plan kat situ



apesallaa si kbob wat gaya gitu?hahah ada2 je la ko bob
babai..
perantin dah balik KL dah pon..semalam aku g amek kat epot jadi supir haha..sebabnye malam semalam deah plak jadi supir anta aku kat stesen bas

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

wah diah pegi honeymoon sama...hehehe...best la ada photographer mcm diah....bff lain pn best tlg jd driver...falsya tu muka ngantuk..mandi ek idak...hehehe

amiey lee said... [Reply to comment]

heeee besttt ada tukang snap gmbar huhu.. bestt besttt nak ikutttt

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

wah g hneymoon siap ade photog .kelas ko,...best diah leh hneymoon jugak.,.hahaha..

SyaNa said... [Reply to comment]

wah wah...hebat sponser photog lagi
hehhee xsabar nk tggu gambar dorg

mummy_ayu said... [Reply to comment]

wah..mesti cun gambar tu..nak tgk....

IntaNBerliaN said... [Reply to comment]

oo diahlah photogrhr nya... syoklah org sponsor kan..hihii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...