MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, May 25, 2012

baju tingkatan 3

arini g keje pakai baju kurung, nak tau tak baju ni kan sejak dari tingkatan 3, baju paling aku sayang sebab tak pernah buruk kaler dia..plak tu masih muat sampai skang!
ni aku heran ni..baju aku yang 2,3 tahun lepas seme ketat tang punggung tapi baju tingkatan 3 ni still muat, ke makcik jait ni buat baju ni besar dulu?sayang btol ngan baju ni..makcik jait ni pon dah tak de kt kl pindah kt labuan..

gile kentang kan?muat lagi baju tingkatan 3 hahah..
 


Published with Blogger-droid v2.0.4

8 ribu orang memberikan idea bernas:

mummy_ayu said... [Reply to comment]

wah...dasat tu.plus baju nie pun cantik..color turqouise..emmm..nak pakai minggu depan nie..

mama tisya said... [Reply to comment]

ada lg bj tingkatan 3 ek

amiey lee said... [Reply to comment]

hee aku pun byk lagi baju masa form2..sebabnya kan aku ada dik pompuan yang lenjan hee..kira recycle aja baju2 aku bg depa hahahaha

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

terbaik la...sue pon kengkadang ada gak baju lama2 muat lagi sampai sekarang...

bunga_rose said... [Reply to comment]

tingkatan 3? mmg dasat tu hihihi.. maknanya saiz tak berubah ke camne tu ihhii

fazilzura said... [Reply to comment]

aku pun bnyk bj2 zaman skolah leh pakai, cz dlu agak tmbam , now xde ler slim .. tp bley lew..

skang ni xleh le nak pakai , thn dpn aci pakai balik

Falsya said... [Reply to comment]

wahahaha..sama ngan aku..baju dulu2 boleh pakai lagi..itu sbb mmg wat besau kalau kecik2 mmg sudahnye x muat..ahaha..

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

maintain badan!! leh pakai lagi sampai skarang!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...