MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, May 8, 2012

battelship adalah tersangat BEST

adoyai....agak terlambat aku nengok cite ni...ni seme punca dari hiptv la ni.aritu menang contest battelship ingat kan dapat la tiket free ke hapa..sekali dapat merchandise jek...aku ni ye2 la xmau nengok dulu sebab nak tunggu tiket pree..hampa btol dapat barang pon ntah apa kegunaan ntah tak reti nak guna haha...

cite ni mengisahkan alien yang datang menyerang bumi..pastu ada la sekumpulan tentera laut yang sedang dalam latihan ni tiba2 menjadi hero menyelamatkan dunia dari serangan alien.tak mau cite panjang2 la..serius aku kata ni cite paling best pernah aku tengok, lagi best dari avengers (ni pada pendapat aku la) 

dengan dia nye aksi meletup, perang segalanya membuatkan mata aku tak berkelip tengok...rasa mcm tak mau je kelip2 mata ni sebab takut rugi nengok aksi2 hebat dalam filem ni...cite ni pon bersih dari aksi2 ranjang cuma ada la sikit je aksi kiss2 gitu2 je tak sampai naked hehe..tu pasal dia nye classification pon PG13.

eei..ntah nape aku rasa mcm nak tengok lagi..best sangattt aku suke!
tiket utk 4 orang bawa mil & adik ipar sekali
 
ni la adiah contest battleship dari hiptv ingtkan dapat tiket 
Published with Blogger-droid v2.0.4

16 ribu orang memberikan idea bernas:

Ann@zanyra said... [Reply to comment]

waaa...kene tgk gak ni...

Gieyana said... [Reply to comment]

lama x tgk movie..x dr ms ah..haizzz!

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

pebenda tu? hhihihi..
kami dh lam tk tgk wyg sejak seefood aritu
avengers ke, battleship ke..
sume tk tgk lagi, huhu! ketinggalan zaman, hihi

amiey lee said... [Reply to comment]

wahhh bets ke.. aku juga yg lum tgk wayang lagi...
skrg anak2 plak tak berapa sihat..memang duk umah ajala

atty's said... [Reply to comment]

Bagi kty pun battleship ni mmg lagi besh dari Avengers

mama tisya said... [Reply to comment]

jauh tgk kt kluang ek...

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

fasz pon suka tgk.... :)

Cik FaRiZaM said... [Reply to comment]

fasz pon suka tgk battleship, best gileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

lia said... [Reply to comment]

dr aku yg da berbulan x tgk apa2 movie woowoooo

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

dh lama me tak gi tgk movie...

shera haifa said... [Reply to comment]

sangat bestttttttttttt

mama rifQy said... [Reply to comment]

dh lama gile tak tengok!!!

Nana said... [Reply to comment]

@Ann@zanyra
Cpt tgk anne sebelum abes best gile ok

Nana said... [Reply to comment]

@Gieyana
Heheh aku ni sebulan xtgk mula la elegik hahah

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan
Tu alien nad hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan
Tu alien nad hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...