MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, May 23, 2012

bawal 3 tone

 last week g pasar malam, saje nak cari shawl yang bese aku pakai tum shawl 3 tone, memang dah lama tak jual..sedihnye aku saje la cuba naseb lagi kot ada jual lagi ke kan..carik nye carik xde dah..sebab nye..skang ni dia dah jual bawal 3 tone..shawl 3 tone mcm dah distopkan penjualan nye...

xpela..seb baik sempat juga mengumpul dulu masa shawl 3 tone tengah banyak...sekali beli 5 helai tapi tu dah lama sangat dah belinye....mmg lama tak jumpe dah shawl shiffon 3 tone kegemaran aku.belek2 juga bawal 3 tone ni..tapi jadik mcm rambang mata tak tau nak beli yang mana..hahah sebab banyak sangat pilihan ada kaler yang sama mcm shawl 3tone aku.oleh sebab dah pening, aku tak bli pon, xpe la minggu2 depan bole beli.

aritu ada masuk adijuma nye website..tergoda aku ngan bawal 3 tone, dah siap beli dah..cuma tak bayar je lagi...adijuma selai RM28 masuk postage..sekali esok nye g psar malam tengok RM15 selai tros xbayar2 yang adijuma tu haha....

walaupon aku pakai shawl, tapi kadang2 memang aku gilir2 ngan tudung bawal, sebab sebelum pakai shawl dulu aku memang pakai tudung bawal,kalau tudung awning tu aku ada satu je utk buat pakai mandi kat laut, sebab senang nak sarung je.bagi aku sampai bila2 pon tudung bawal tetap tak hilang fesyen dia

lawa2 kaler dia
 tunggu..akan ku rembat nanti

gaya mana paling sesuai?hehe...awning mmg out nampak tembam kan



Published with Blogger-droid v2.0.4

26 ribu orang memberikan idea bernas:

lia said... [Reply to comment]

owhhhh ada bawal 3tone lak ek?

tertinggai tren tol aku he3

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

nana manis..pakai mcmane pon..tetap manis..suke gambar no 2!!

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

suke tengok nana pakai shawl...kemas jaa.,....

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

pakai bawal leh nampak lg muda dr usia sebenar..hihihi..

Gieyana said... [Reply to comment]

skrg mmg byk gilerbawal cmni n tudung Nurkasih tue kt psr mlm..aku pong dok cr shawl pelangi mcm aku pskai tue..ngak adaaa!Sedihh!:-)

kayrul-shah said... [Reply to comment]

rasanya kalau beli bawal 3 tone nie memang lagi murah kat luar..kalu online memang mencekik darah sikit

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said... [Reply to comment]

psssttt.. aku pn minat, hhehehe

Afne said... [Reply to comment]

aku suka ko pakai shawl. nmpk lbh kemas & ceria :)

p/s : aku tak reti pakai shawl. lg pun muka aku bulat le.

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

shawl 3 tone tu memang cun! me ada sehelai ajer, tu pun hasil menang blog contest :p

bunga_rose said... [Reply to comment]

eh comel je yg awning tu..

atty's said... [Reply to comment]

gambar yg tgh cun banget.
Kty pn ingat gaji ni,nk rembat bwl 3 ton

atty's said... [Reply to comment]

gambar yg tgh cun banget.
Kty pn ingat gaji ni,nk rembat bwl 3 ton

Nana said... [Reply to comment]

@lia
Hahah dah lama kuar beb aku je xdan nak bli lg

Nana said... [Reply to comment]

@mamaRIFQY
Alamak malu hahah tq...atas pujian ikhlas hahah

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Heheh kemas apa..klw dh ptg2 besepah haha

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
Hahah nampak muds dan xlapok kan

Nana said... [Reply to comment]

@Gieyana
Shawl pelangi kat sini ssh gak nak cari

Nana said... [Reply to comment]

@kayrul-shah
Tau xpe mahai siap harha postage
Klw org mks g sopin sesuai la kan sopin on9

Nana said... [Reply to comment]

@♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥
Cantik kan :-)

Nana said... [Reply to comment]

@Afne
Ala sng je la pakai shawl
Style biasa je aku reti
Nak gaya2 sgt xpandai hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
Dh ssh nak cr skang

Nana said... [Reply to comment]

@bunga_rose
Xde pon tdg awning tu pinjam mak punyr haha

Nana said... [Reply to comment]

@atty's
Tq kak..tang mana yg cun ntah

Nad @ MamaZakwanNayli said... [Reply to comment]

bape rm tu yg kat pasar malam tu?
kite tak reti pakai shawl
penga ngengade pakai
tapi selebet abes!
langsung takmo pakai dah, huhu!
nana pakai shawl cantek manis ayu sopan sume ada, heheheeh

mama tisya said... [Reply to comment]

ada tgk bawal tone aritu...nana sesuai pki shawl

churippu farah said... [Reply to comment]

pki shawl la..lg tantik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...